“God pizza”
Anmeldelse av PizzaXpressen

PizzaXpressen
Vurdert som nr. 19 av 45 Restauranter i Halden
Anmeldt 3 uker siden

God pizza med mye fyll, god smak og godt kjøtt. Ligger fint til midt i Halden sentrum og har fin utsikt.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, perperry

Anmeldt 5. januar 2019

Her kan pizza spises på brygga i Halden, eller tas med i eske. Tradisjonelle tykke Pizzaer med god kvalitet, hurtig levering.

Takk, Tore T
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

God pizza med smak :) den beste pizza er nr 24 med masse pålegg og sprø skorpe . Pizza nr 16 er også god og litt sterkere for de som synes det er godt

Dato for besøk: juli 2018
Takk, linn29
Anmeldt 4. mars 2018

Söndag etter en lang natt ute...puh,, deres pizza er perfekt . mye ost og alt det andre som skal på en pizza. god spröd bunn, midt i sentrum med havna. Perfekt om du vill dingle med bena på bryggekanten med en nybakt pizza, hyggelig personale, bra service...Så skal du spise pizza i halden går du hit

Dato for besøk: juni 2017
Takk, herbjörn f
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 2 stykk som skulle ut å spise lunsj i den fine solen som var her om dagen.
Så koselig ut her på havna, ja, frem til vi gikk inn. Møkkete bord å stoler, ingen folk, ikke noe tegn til at dem er åpen.
Så skulle vi bestille, vi spurte om hva slags kjøtt dem hadde, det viste hu ikke, men ramset opp noe. Ikke var hu særlig blid.
Tok 30min så kom pizzan, lite smak, men greit nok med fyll. Pris er dyrt.
Lager heller selv eller går et annet sted neste gang.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Alexander I

Reisende som så på PizzaXpressen, så også på

Halden, Halden kommune

Halden, Halden kommune

Har du vært i PizzaXpressen? Del dine erfaringer!