Gratis avbestilling frem til 30.07.21
Expedia.comUSD 188
eDreams
CheapTicketsUSD 188
Anmeldt 4. desember 2018

Hyggelig hotell, svær vennlig og imøtekommende resepsjonist. Rommet var moderne innredet med flott utsikt. Bodde der en fredags kveld og det var noe støy fra restauranten nedenunder. Fin frokost. Bra renhold og godt med TV-kanaler.

Romtips: Tredeje etasje er nok noe roligere en 2.etasje.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jan ole s
Anmeldt 31. oktober 2018

Perfekt beliggenhet, flott utsikt over havnen og til Fredriksten festning.
Rene rom, romslig bad.
God frokost og hyggelig personale. Nydelig middag, restauranten anbefales!
Vi kommer gjerne tilbake, og gleder oss til å oppleve Halden sommerstid.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 901kjetilk
Anmeldt 16. oktober 2018

Ansatte er blide og service-innstilte. Hyggelig rom og flott utsikt til både kaia og festningen hvis man har rom den veien. Gode senger. Rent og med god plass på badet.
Frokosten er grei og betjening i restauranten like hyggelige som overalt ellers. God mat i restaurant.

Romtips: Beste utsikt mot kaia, men kan være litt støy fra uterestaurant.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, BrittOswaldK1
Anmeldt 7. oktober 2018

Personale smilende og blid som alle andre Thon hotell jeg har vært på . Kjempestort bad med deilig dusj .
Middagen var deilig de hadde nettopp fått ny meny og glemte endel , de unnskyldte og gjorde hva de kunne for å rette opp . Veldig serviceinnstilt .
Frokosten var deilig med fin utsikt .
Rita Edvardsen

Romtips: Be om å få rom vendt mot sjøen
Takk, Rita E
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er bra og er nok det beste i byen. God beliggenhet og hyggelig personale. Grei frokost. Et stort minus er betalingen for parkering på noe vanskelig oppmerket område. At hotellet har restaurant som både er for frokost, lunsj og middag er greit, men den fungerer som en pub og feststed til de sene timer. Bråk var det lite av, men hele restauranten lukter innsauset øl og vin. Gulvet om morgenen var seigt av søl, selv om det ble vasket både på kvelden og tidlig på morgenen. Det var ingen kontroll på adgang opp til etasjene med rommene fra restaurant området. Rommet som var bestilt med utsikt hadde utsikt rett i en betongvegg noe som er gjeldende for mange rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 241erikw