Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 331
Orbitz.comUSD 332
Anmeldt 27. juli 2020

Sentralt og flott hotell ved bryggen i Halden. Fine rom og gode senger. Ble tatt i mot av en veldig hyggelig og smilende dame i resepsjonen. Blid var hun under hele oppholdet vårt :) Topp service! God frokost. Vi kommer gjerne igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, FroyaE
Grethe Hansen Dahl, Daglig leder på Thon Hotel Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2021

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til oss.

Mvh Grethe Dahl

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Takk for hyggelig opphold. Hygiene reglene var godt ivaretatt. Rent og pent, hyggelig betjening og god mat.
Hotellet ligger nydelig til ved havnen.Flott sted for utflukter i nørområdet. Mye fint å oppleve i Halden.
Anbefaler ett opphold på hotellet her.

1  Takk, May L

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Velkommen tilbake til oss.

Mvh Grethe Dahl

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Enkelt,sentralt hotell i Halden.Mye støy fra rånebiler på utsiden av vinduet fram til 03.30 om morgenen.
Enkel,dårlig frokost.Lite valmuligheter.Engelsk frokost med kaldt seigt bacon,kalde bønner,og kalde stekte egg.Dette ble supplert med EN tørr brødskive og en kuvertpakke med smør.(Norsk )frokost med eggerøre fra pose i klumper.Tamt og kjedelig.Vi serverte oss selv.Skjerp dere!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Lotte492
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og helt greit rom. Stort og fint baderom med god plass. Rent og pent på rommet vi fikk. Perfekt at Brygga kultursal ligger i samme bygg når man skal på arrangement der. Eneste var at det skulle vært flere sitteplasser i forbindelse ned baren. Etter et arrangement blir det trangt om plassen.
Frokosten var helt grei. Lott trege med å følge opp når ting ble tomme. Men helt ok.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, 757eileene
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Har bodd her andre ganger i jobbsammenheng.
Strålende beliggenhet ved vannet men det er det hele.
Dårlig seng men det verste var at det var iskaldt på rommet. Varmesystem fungerer ikke, ingen vaktmester og kun en bærbar ovn. Ute car det 3 varmegrader - dvs ikke kald.
Unngå for enhver pris.

Dato for oppholdet: februar 2020