Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 154
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, vennlig betjening som får deg til å føle deg velkommen. Greit rom, men kunne vært flere kroker på badet. Trafikkstøy fra gaten forstyrrende, neste gang ber jeg om et rom mot andre siden. Frokosten manglet absolutt ingen ting. Vi kommer tilbake.

Takk, mikkelbo
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Vi var her første helg etter gjenåpningen, etter flere måneder med nedstengning. Servicen var elendig, restaurant var elendig, både mat og service. Noen får drikken sin, noen får ikke det. Maten smakte ikke noe, og veldig dårlig utvalg.

Vi hørte mange som var frekke mot servitørene fordi de hadde ventet 45 minutter på ølen sin.

Jeg tror vi var uheldige med besøks tidspunktet, og synes synd på personalet...

Ellers rommet hadde bra standard, rent og ryddig, og stort bad.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 18. mars 2021

Hyggelig hotel, deilig å kunne komme inn på rommet uten å måtte løpe ned i gjen for å klage på renhold. HURRA for Janne som klarer å gjøre rommene delikate og velstelte. Marlene er hjempsom, beskjeden og hyggelig på en naturlig måte, det ligger i henne, uten at hun " putter på en maske " - fordi hun jobber som resepsjonist.
Følte meg veldig godt mottatt og var ikke redd for å hjelpe til hvis jeg hadde noen spørsmål eller hjelp med noe.

Aleksander var veldig hyggelig nattevakt, tok ting med et smil, frokosten var utrolig deilig, delikat å se på, rent og ordentlig. Alt er 100 % ift covid 19 tiltakene. Utrolig fin start på dagen når han står der og smiler og er hjelpsom ( man kan se det bak munnbinde at han smiler) Skulle gjerne spist masse, men matlysten er ikke helt på topp for tiden.

Kokken var flink til å rydde og holde ting pent, og maten med bra kvalitet. Deilig å sitte på brygga. Gode senger. Helt perfekt! Hadde jeg vært rik, skulle jeg ha bodd her! Direktøren Grete var også veldig hyggelig, ser ut som en supermodell, men jordnær for det!

Virker også som om det er veldig godt arbeidsmiljø, og det synes godt, i hvordan de samarbeider om pauser, tilstedeværelse og kommunikasjon.

Første gangen jeg var her, og det ble en natt til!
Har vært mye på hotel i inn og utland. Dette var helt eksemplarisk! Kommer igjen! Tusen takk til alle.

Dato for oppholdet: mars 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, majamE9343YY
Anmeldt 10. mars 2021

Etter fire uker på veien, der en har vært på tre andre Thon hotell så ble dette litt skuffende. Hotellet er slitt, og bærer preg av det på flere steder. Renholdet var ikke det beste, og sengen var litt vel hard å ligge i. Rommet jeg hadde måtte jeg sove med vindu igjen på, fordi støyen utenfor av lastebiler som ofte kom forbi var høy. Frokosten testet jeg ikke, men fikk høre at den var skuffende. Kanskje bra jeg lot være å teste den. Det beste de seks dagene på dette hotellet var resepsjonisten som het Trine. Hun var fantastisk, og slår de fleste resepsjonister på de fleste hotell. Servicen fra henne var gull, og om en skal tilbake så må det være på grunn av henne ene og alene, for alt annet var skuffende.

Romtips: Ikke velg rom 207 i allefall. Støy fra lastebiler til stadighet.
Dato for oppholdet: mars 2021
1  Takk, xHaugen
Grethe Hansen Dahl, Daglig leder på Thon Hotel Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2021

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Det er beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse da du bodde hos oss, samtidig er vi glade for å høre at du hadde en god opplevelse med vår resepsjonist.
Jeg har tatt de punktene du ikke var fornøyd med videre internt. Vi setter pris på tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss.
Når det gjelder frokosten, har vi en koronatilpasset frokostbuffet etter de smittevernreglene som gjelder.

Mvh Grethe Dahl

Anmeldt 1. februar 2021

Har bodd et par ganger her det siste halvåret. Kjedeligere og mer sjarmløse hotell skal man lete lenger etter. Og jeg har bodd på mange! Det eneste positive med dette hotellet er personalet, som alle er blide og imøtekommende. Rommene er små, lite innbydende og med kombinasjon dusj/badekar. Innestengt kloakklukt påbudet. Plastsekker lagt frem på rommet til sengetøy, håndklær og søppel!! Jeg jobber ikke der, og disse fikk være i fred for meg. Trodde vi var kommer lenger i det 20de århundre, men ikke i Halden! Frokosten er kanskje den dårligste jeg noen gang har opplevd. Tørt brød, tørre, kalde stekte egg. Inntørkede "plorsjonsomeletter". Pålegg av billigste/dårligste kvalitet. Dessverre er det ikke så mange andre alternativer i Halden på vinterstid, men neste gang tar jeg hva som helst annet enn dette. Vi har til og med avtalepris, men selv den fremstår som et ekstremt dårlig tilbud. Jeg vil vurdere å bo her igjen kun om det er gratis!

Dato for oppholdet: januar 2021
2  Takk, N0ggie
Grethe Hansen Dahl, Daglig leder på Thon Hotel Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2021

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Det er beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse da du bodde hos oss.

Beklager dette og ta gjerne kontakt med meg slik at vi kan ta en prat rundt dette.
Mvh Grethe Dahl