“Frister til nye besøk!”
Anmeldelse av Kokkekollektivet

Kokkekollektivet
Vurdert som nr. 15 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 6. november 2018

Jeg har spist lunch her ( 2 personer ) og søndagsmiddag ( 14 personer ), og begge ganger har måltidet vært over forventning. Delikat anrettet, rikelige porsjoner og velsmakende. Her får man virkelig god valuta for pengene

2  Takk, ingerlisek2018
Gronland76, Teknisk på Kokkekollektivet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei Inger-Lise!
Tusen takk for din tilbakemelding. Ekstra gøy å lese at det er etter flere besøk, og slike gnistrende tilbakemeldinger gir oss masse energi til å utforske nye smaker og selvsagt yte topp service til våre gjester!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne og, en 16 åring.
4 bestilte det samme. 2 av oss fikk grønnsaker som ikke var ferdig. Stein harde/fortsatt rå.
2 av oss bestilte rødvin. Den var iskald. "Grøss"
Ellers var maten veldig bra!
Service var elendig.
Det var 3 bord som hadde gjester. Vi satt leeeeenge med tom drikke... prøvde å se om vi så noen .... men vanskelig.
Etter maten hadde vi lyst å bestille dessert og kaffe... satt leeeeenge uten å se noen. Derfor dro vi og tok dessert og kaffe hjemme.
Alt i alt... bra mat! ( bortsett fra ikke ferdig grønnsaker til 2 av oss ) og elendig service
Feiret 40 års dag. Litt nedtur ... derfor ikke vært der siden.

En ved bordet ville bestille en cola, men det hadde de ikke. Men salt og pepper børse på bordet med cola på var det der. ( litt komisk )

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Evelyn_Saintenoy
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng (12 pers) som valgte denne restauranten på lørdag - det ble virkelig en fulltreffer. Maten var rett og slett nydelig, og jeg tror selskapet vårt dekket hele menyen og alle, ja du leste rett - alle, var strålende fornøyd med maten. Servicen var i tillegg upåklagelig. Det eneste, bitte lille som gjør at stedet ikke fikk full score var litt manglende kompetanse på vin.
Vi storkoste oss alle sammen!! Lykke til videre med et godt konsept.
PS - prisene er helt innafor

4  Takk, roya99
Anmeldt 14. oktober 2018

Et fint sted, lunch, middag og cafe i samme konsept. ligger midt på torget, lett å parkere , ikke for snobbete, og en lett stemning. Jeg har kun spist middag der, men ble meget positivt overrasket. Ikke noe bråkete musikk bra blanding av folk, Og bra service er det også, ryddig og rent overalt. Ok vinkart.

2  Takk, herbjörn f
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde en liten forretningsmiddag her en tirsdags kveld. Jeg bestilte lakseburger med tilbehør. Maten kom etter kort tid og den smakte veldig godt. Stedet er lekkert innredet og servitøren var veldig hyggelig. Jeg kommer garantert til å besøke dette stedet igjen.

1  Takk, jolleAremark

Reisende som så på Kokkekollektivet, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Kokkekollektivet? Del dine erfaringer!