“Elendig”
Anmeldelse av Kokkekollektivet

Kokkekollektivet
Vurdert som nr. 4 av 40 Restauranter i Halden
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Dårlig servering og maten var elendig. Stive priser, anbefaler ikke dette stedet for noen. Veldig skuffet.

1  Takk, peppe1166
Gronland76, Guest Relations Manager på Kokkekollektivet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei,
Dette ønsker vi ikke skal være våre gjesters opplevelse hos oss, så jeg ønsker at du tar kontakt med oss så vi kan gjøre noe med din dårlige opplevelse. Ring gjerne daglig leder på 95812346.

Vi har lunch fra 139,-, hovedretter fra 199,- og 3 retters middag på søndag til 249,-. Vi har ikke fått tilbakemeldinger på at dette oppfattes som "stive priser", snarere tvert i mot.

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Middelmådig mat, ikke på det nivået man bør kunne forvente til prisen man betaler. Servitør ikke helt vet hva serveres. . Skuffende.

3  Takk, 237reidars
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Hadde julebord her med en gruppe venner. 3 retter. Spennende retter. Perfekt stekt andebryst til hovedrett. Alt var veldig bra!

Takk, 487andersh
Gronland76, Sosiale medier på Kokkekollektivet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei!
Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Vi forsøker hele tiden å utfordre oss selv med nye og spennende retter, og flott at du likte vår rett med andebryst. Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi så fram til en hyggelig middag med gode venner på Kokkekollektivet etter Haldengallaen. Opplevelsen ble derimot svært blandet, da vi opplevde personalet som lite serviceinnstile og et sted som var mer opptatt av å stenge for kvelden enn å yte service . Kaffemaskinen var stengt, deler av menyen var slutt og et begrenset utvalg av drikke klokken 20.00 på en lørdagskveld! Maten, derimot smakte fantastisk.

3  Takk, 1kristins

Hei,
Takk for at du tar deg tid til å gi din tilbakemelding på Deres besøk. Supert at maten oppleves som fantastisk! :)
Din tilbakemelding på service/bemanning rundt stengerutinen har vi allerede tatt opp internt, etter din tilbakemelding, og skal gjøre det vi kan for at dette ikke skal gå ut over våre gjester i fremtiden.

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

En del av Grønnsakene var sikkelig svidd. Maten var nesten helt kald.
De begynte å vaske kjøkken med klorin når vi satt å spiste dessert. ( sved i øya - alle reagerer sikkert ulikt på klorin. Var en befrielse å komme ut i i frisk luft )
Kollega spørr om et glass ( helst tørr ) hvitvin og spørr hva de har. Servitør ... husker ikke hva de har, men troooor at den er halvtørr.
Når vi bestiller dessert ... forsvinner servitøren, så vi må rope etter han så vi får bestilt kaffe.

Nå har jeg ikke tenkt å prøve igjen!

Hovedrett, et glass vin, dessert og kaffe ca 600 kr. Virkelig ikke verdt pengene. Opplevlsen trekker mest ned!

5  Takk, Evelyn_Saintenoy
Gronland76, Teknisk på Kokkekollektivet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Evelyn,
Kjedelig at du og ditt selskap ikke fikk den opplevelsen dere og vi ønsker at våre gjester skal få.
Fint at du sier i fra, så vi kan ta det med videre i jobben med å bli bedre. Jeg blir glad om du kan ta direkte kontakt, gjerne med daglig leder Haakon Selmer-Olsen på 90012346 så vi kan få litt utfyllende info om dato og slikt.
Vi ønsker uansett å gjøre det godt igjen. Jeg oppgir "Evelyn" som referanse til daglig leder.
Med vennlig hilsen
For Kokkekollektivet
Bjørn A. Grønland

Reisende som så på Kokkekollektivet, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Kokkekollektivet? Del dine erfaringer!