“Moderne, koselig og godt”
Anmeldelse av Kokkekollektivet

Kokkekollektivet
Vurdert som nr. 16 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Moderne og lokale varianter av burger med chips. Virkelig gode og delikate, og middels prisnivå. De serverer også lekre retter med fisk, kjøtt eller fugl. Vi ble så mette at vi ikke orker dessert. Hit drar vi gjerne igjen. Hyggelig og omgjengelig ansatte og hele vegger fulle av kokebøker man kan bla i. Et variert interiør med forskjellige stoler og bord. Helhetsinntrykket er moderne og koselig.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, SykkelMamma

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, rent, gode stoler, imøtekommende servitør. Endel støy som kan være sjenerende, ikke noe stoffer/gardiner som demper lydbildet. Middagen var god, spiste elgburger, ikke en fantastisk matopplevelse men god. Chipsen var kjempegod! Desserten var en stor skuffelse, panna cotta laget som et tynt lag på en dessert-tallerken. Det så lekkert ut, men var fet/seig i konsistens og smakløst. Min manns dessertvalg var imidlertid kjempebra. Han valgte hvit sjokolademousse med smash, lakris og bringebær. Summen på 900 for to middager med dessert, øl og eplemost er helt greit. Tilbud om halv pris på en uspiselig dessert er for svakt servicemessig.

Takk, TuridKirkeng
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Sen lunsj, og dagens fisk og kjøtt var meget godt. Alle var fornøyde. God meny for barn med god kvalitet på fisken.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 350SB
Anmeldt 10. mai 2020 via mobile enheter

Vi var på en liten tur til Halden,og så etter et greit sted å spise en sen lunsj.Vi ble møtt av en hyggelig kelner,og fikk servert god mat som kom relativt raskt.Lokalet er ujålete ,men veldig hyggelig innredet,og har således en avslappet atmosfære.Her vil vi gjerne ta en tur innom ved en senere anledning.

Dato for besøk: mai 2020
3  Takk, Badeanna
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Er utenbys fra og har lite kjennskap til Haldens restauranter. Ble anbefalt stedet av en kollega. Stedet svarte til forventningene. Fikk nydelig burger med masse spicy krydder og utrolig gode pommes frites med parmesan. Variert meny og stilig interiør med hyggelig atmosfære. Personalet var hyggelige og vi fikk god service. Dette frister til gjentakelse og stedet kan trygt anbefales!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 651minaf

Reisende som så på Kokkekollektivet, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Kokkekollektivet? Del dine erfaringer!