“Godt og hyggelig”
Anmeldelse av Kokkekollektivet

Kokkekollektivet
Vurdert som nr. 5 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 10. august 2021

Alltid god mat, uansett hva jeg har spist. Hyggelig personale som er oppmerksomme og raske, må sjelden vente lenge på maten. Forrige uke var jeg der to ganger, tirsdagsbiffen den ene dagen (varierer fra tirsdag til tirsdag hva som blir servert), fish and chips den andre dagen (chipsen var eksepsjonelt god!).

Takk, PilarisKjersti

1923 av 93 anmeldelser

Anmeldt 2. juli 2021

Her skuffer de ikke. Hyggelig personale med god mat. Har vært her flere ganger. Det ble noe litt enkelt som en vanlig burger. Saftig med grovt kjøtt.

Takk, Tore T
Anmeldt 16. mai 2021

Trivelige lokaler og hyggelig betjening.
Godt ølutvalg. Maten står dessverre ikke i stil med ambisjonene. Smaker mer av et bra gatekjøkken enn av gastropub. Kjedelig gjennomstekt burger. Det manglet også en pølse som skulle toppe burgeren. Kyllingfilet var mør. Gyros var som en kebabtallerken. Alt i alt ok, men ingen stor matopplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Oslo_NorgeFamilie
Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Ute med kona og datter for å feire 15 år sammen. Bestilte biffsnadder og falt veldig i smak, god porsjon og kjøttet var nydelig samt sausen. Kort ventetid og hyggelig betjening. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Super også som take-away! Pga korona valgte vi å bestille for å spise hjemme. De legger ut meny nesten hver dag, og vi bestilte dagens dåhjort og dessert. Helt fantastisk mørt kjøtt, og godt balanserte smaker. Hyggelig personale. Vel verd prisen!

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, Siddiselin

Reisende som så på Kokkekollektivet, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Kokkekollektivet? Del dine erfaringer!