“Emment reise i drinkenes verden”
Anmeldelse av Kokkekollektivet

Kokkekollektivet
Vurdert som nr. 5 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Eminent opplevelse! Hvis du er i Halden er dette en opplevelse som vil løfte enhver kveld. Er du heldig jobber Stian i baren. Han gir deg en reise i drinkenes uoppdagede verden. Stian er den beste bartenderen jeg vært borti. Han er genuint interessert, overrasker alltid og er i tillegg ekstremt serviceminded.

Takk, thommyt296

Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Oktober uke hos gutta på Kokkekollektivet i Halden. Veldig god stemning, stort spekter av øl. Veldig hyggelig betjening og flott atmosfære. Maten smakte nydelig og "kraftige" porsjoner. Ingen sjanse på å gå sulten herfra. Takk for en hyggelig kveld.

Takk, hobbykokken
Anmeldt 8. september 2021

bra hjemmelaget mat god oppfølging god plass godt øl meget hyggelig betjening maten kom med en gang ferdigjort på forhånd tydet det på anbefalles beklager eventuele skrive feil har lese skrive vansker med vennlig hilsen DM

Takk, David M
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

God middag, fantastisk dessert og hyggelig personale.
Dette blir helt klart stedet vi kommer tilbake til neste gang vi skal ut å spise i Halden.

Takk, VEBE77
Anmeldt 10. august 2021

Alltid god mat, uansett hva jeg har spist. Hyggelig personale som er oppmerksomme og raske, må sjelden vente lenge på maten. Forrige uke var jeg der to ganger, tirsdagsbiffen den ene dagen (varierer fra tirsdag til tirsdag hva som blir servert), fish and chips den andre dagen (chipsen var eksepsjonelt god!).

Takk, PilarisKjersti

Reisende som så på Kokkekollektivet, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Kokkekollektivet? Del dine erfaringer!