“En nydelig sommerdag i Halden.”
Anmeldelse av Havna restaurant

Havna restaurant
Vurdert som nr. 26 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et besøk på Havna Restaurant i Halden anbefales. Perfekt beliggenhet på brygga. Her kan du sitte og nyte en bedre middag med en kald øl. Maten er første klasses. Hyggelig betjening. Rask servering. Anbefaler et besøk her.

1  Takk, May L

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en god middag med familien på havna. Jeg hadde kylling med sterk saus, eller litt sterk, kunne lett vært sterkere etter min smak, men godt var det. Fikk gode porsjoner alle mann og fornøyde med besøket.

1  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 25. juni 2020

Vi var innom for å få oss en kjapp lunsj. Fin beliggenhet. Fiskesuppa var helt grei, også kyllingrettene.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, oddegils
Anmeldt 21. mai 2020

Dagens tilbud var biffkarbonade med løk og peppersaus Kr 129,- Det var rimelig priset og hørtes bra ut. Men noen "Biffkarbonade var nok ikke dette. To små flate karbonader som inneholdt mere mel og andre tilsetninger enn kjøtt. En BIFFKARBONADE skal vel være laget at grovkvernet oksekjøtt. Dette ble en stor skuffelse. Tror nok dette var de karbonadene du kjøper på Kiwi ferdig stekte ca kr. 39,-
Her var nok disse så kjørt gjennom mikrobølgeovn. Fy dette er ikke bra når det står ordet restaurant ved inngangen. Skygg unna ikke fagfolk på dette stedet i år.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Tore T
Anmeldt 5 dager siden

Reisende som så på Havna restaurant, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Havna restaurant? Del dine erfaringer!