“Lever på beliggenheten.”

Havna restaurant
Vurdert som nr. 26 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Lever på beliggenheten.
Havna restaurant ser flott ut fra utsiden med perfekt beliggenhet nede ved brygga. Besøket begynte med at vi måtte gå inn og spørre om bord hvor servitøren pekte og sa «dere kan sette dere inne i hjørnet». Tydelig at dette var bordet alle tre servitørene ignorerte. Vi ventet gode 20 minutter på å få menyer etter gjentatte forsøk på å få øyekontakt med servitørene. Når vi endelig fikk kontakt spurte servitøren om vi hadde fått bestilt, nei sa vi «vi venter fortsatt på menyer». Dårlig organisering og kommunikasjon mellom servitørene altså. Vi hadde hatt god tid til å tenke på hva vi ville spise, og bestilte derfor drikke og mat i samme slengen før vi lot hun gå igjen. Nye 20 minutter ventet vi på 3 cola og 2 øl. Rakk én slurk av colaen og der kom maten. Maten så veldig innbydende ut, så . Smaken derimot . Vi bestilte 1 dagens, pasta curry med scampi, 1 enchiladas og 1 pepperoni pizza. Pastaen var smakløs, curry sausen smakte mild dolmio, men scampien var godt tilberedt og brødet ved siden av veldig godt. Pizzaen smakte helt ok, men hadde nok vært ferdig en stund for den var kald. Enchiladas, den var artig - kjøttdeigen i burrito smakte bolognese, salsaen og guacamole var nok helfabrikat fra nærmeste Kiwi sammen med baby leaf salat mix fra bama serien.
Alt i alt, mye venting, skuffene mat og vanlige norske restaurantpriser. ⭐️ i boka skal servitøren ha for å ha tilbudt vannskål til hundene når hun kom til bordet.

Takk, 162hildei

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et besøk på Havna Restaurant i Halden anbefales. Perfekt beliggenhet på brygga. Her kan du sitte og nyte en bedre middag med en kald øl. Maten er første klasses. Hyggelig betjening. Rask servering. Anbefaler et besøk her.

1  Takk, May L
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en god middag med familien på havna. Jeg hadde kylling med sterk saus, eller litt sterk, kunne lett vært sterkere etter min smak, men godt var det. Fikk gode porsjoner alle mann og fornøyde med besøket.

1  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 25. juni 2020

Vi var innom for å få oss en kjapp lunsj. Fin beliggenhet. Fiskesuppa var helt grei, også kyllingrettene.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, oddegils
Anmeldt 21. mai 2020

Dagens tilbud var biffkarbonade med løk og peppersaus Kr 129,- Det var rimelig priset og hørtes bra ut. Men noen "Biffkarbonade var nok ikke dette. To små flate karbonader som inneholdt mere mel og andre tilsetninger enn kjøtt. En BIFFKARBONADE skal vel være laget at grovkvernet oksekjøtt. Dette ble en stor skuffelse. Tror nok dette var de karbonadene du kjøper på Kiwi ferdig stekte ca kr. 39,-
Her var nok disse så kjørt gjennom mikrobølgeovn. Fy dette er ikke bra når det står ordet restaurant ved inngangen. Skygg unna ikke fagfolk på dette stedet i år.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Tore T

Reisende som så på Havna restaurant, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Havna restaurant? Del dine erfaringer!