“Hyggelig matopplevelse på Havna i Halden”
Anmeldelse av Havna restaurant

Havna restaurant
Vurdert som nr. 25 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale som ser til at gjestene får en god opplevelse. Veldig god mat, kan anbefale skalldyrpasta og pizza Vesuvio. Gode ord om fiskesuppa fra andre gjester i restauranten.

Eneste som trekker ned er menyene som ikke er helt freshe. En liten miss med pizzaen, men det ble rettet opp umiddelbart

Alt i alt en av mine favoritt-restauranter i Halden.

Takk, 564jensj

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Alle var fornøyde, barn og voksne, men egner seg best for voksne.
Bra rekesalat!
Ok nachos.
Spicy scampi!

Takk, MaButt
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Feiret bryllupsdagen med kona på havna. Bestilte enchiladas og den smakte bra, store porsjoner så ble rimelig mett . Hyggelig betjening og ikke lang ventetid. Stort pluss at vi ble påspandert en deilig dessert med kaffe på dagen vår. Kommer tilbake igjen når de åpner neste sesong.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 3. august 2020

Vi var 3 stk som spiste forskjellige retter. Alle var super fornøyd med maten Biffen var perfekt stekt med en fantastisk god saus. God service og hyggelig atmosfære. Kommer garantert tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, AnneH2650
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Helt i gjennom å skrive mye om denne restaurant da den helt og aldeles er gjennomsnittlig fra A til Å.
En viktig forbedring kunne være å ha skilte med reservert i stedet for lapper på bordet. Da ville man slippe for 20-30 personer skal inn til det bakerste bord - som var reservert.....

2  Takk, FFFredrikstad

Reisende som så på Havna restaurant, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Havna restaurant? Del dine erfaringer!