“Helt fantastisk!”

Restaurant Curtisen
Vurdert som nr. 1 av 41 Restauranter i Halden
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til familiekroa høyt oppe på Fredriksten Festning med kafeteria og isbar. Hyggelig kro med alle rettigheter. Foruten rikholdig meny har vi selskapslokaler for alle anledninger. Plass til konferanser og møter. Grupper og selskap hele året. Take away- og/hyttemenyer på bestilling (tlf. 69 17 52 32) Stor uteservering med dans hver tirsdag i sommermånedene. Handicapvennlig.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk personale, servering, vin og ikke minst mat! Et høydepunkt i sommer! Både servitører og kokk gjorde sitt ypperste! Vi kommer tilbake!

Takk, Sara N

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to vennepar som trodde vi hadde bestilt bord på Curtisen. Av en eller annen grunn hadde det ikke gått i orden, men hvilken servicegrad! De fiksa og ordna og vi fikk et chambre separe hvor vi i ro og mak fikk oppleve Curtisens unike reiseopplevelser i smaker. Mange lokale råvarer tilberedt på en måte som gav en eksklusiv opplevelse. Vinvalg til rettene bidro sterkt til den gode opplevelsen. Legger vi til at personalet var utrolig hyggelige er det vel ikke mer å si. Tusen Takk for oss !

Takk, 884ErikL
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

For en mottagelse og service. Vi fikk en flott opplevelse med mat og vin i vinkjelleren. Historien om festningen ble fortalt. Historien om maten og vinen ble fortalt. Vi kom uanmeldt og de laget til en flott opplevelse for oss, helt spesielt, en uforglemmelig dag og feiring.

Takk, 917evad
Anmeldt 3. juli 2021

Min datter og hennes mann ga meg i julegave en middag på Curtisen på Fredriksten Festning i Halden.

Den gaven var det vel verdt å vente på.!
Igår spiste vi femretters middag med vin til.
Aldeles nydelig alt sammen! Helt spesielt.
Sebastian og staben hans var utrolig dyktige, og vi følte oss velkomne fra første stund.
Kjempegod restaurant i historiske omgivelser!

1  Takk, Vesle
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra sted. Fire nydelige småretter før fem-retters middag. Maten er veldig god, vinene som er parret til løfter opplevelsen. Og på toppen av det hele ble det en tur i vinkjelleren. Vakkert. Sebastian og hans team leverer 100 %. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, 365gerdl

Reisende som så på Restaurant Curtisen, så også på

Har du vært i Restaurant Curtisen? Del dine erfaringer!