“Opplevelse”

Restaurant Curtisen
Vurdert som nr. 1 av 42 Restauranter i Halden
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til familiekroa høyt oppe på Fredriksten Festning med kafeteria og isbar. Hyggelig kro med alle rettigheter. Foruten rikholdig meny har vi selskapslokaler for alle anledninger. Plass til konferanser og møter. Grupper og selskap hele året. Take away- og/hyttemenyer på bestilling (tlf. 69 17 52 32) Stor uteservering med dans hver tirsdag i sommermånedene. Handicapvennlig.
Anmeldt 21. september 2021

Fantastisk mat og god vin i flotte omgivelser. Sebastian gjør kvelden optimal med sin gode humor og gode kunnskaper. Dette har blitt en opplevelse vi gjør hvert år. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Ann-charlott71

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Setter du pris på god mat, er dette stedet i Halden. En kulinarisk opplevelse, som vi gjerne gjentar.

Takk, Lars Erik H
Anmeldt 25. juli 2021

Curtisen leverer igjen. Maten, drikken og ikke minst det fantastiske personalet. De gjør opplevelsen komplett.

Takk, torbj_rnl289
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk personale, servering, vin og ikke minst mat! Et høydepunkt i sommer! Både servitører og kokk gjorde sitt ypperste! Vi kommer tilbake!

Takk, Sara N
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to vennepar som trodde vi hadde bestilt bord på Curtisen. Av en eller annen grunn hadde det ikke gått i orden, men hvilken servicegrad! De fiksa og ordna og vi fikk et chambre separe hvor vi i ro og mak fikk oppleve Curtisens unike reiseopplevelser i smaker. Mange lokale råvarer tilberedt på en måte som gav en eksklusiv opplevelse. Vinvalg til rettene bidro sterkt til den gode opplevelsen. Legger vi til at personalet var utrolig hyggelige er det vel ikke mer å si. Tusen Takk for oss !

Takk, 884ErikL

Reisende som så på Restaurant Curtisen, så også på

Har du vært i Restaurant Curtisen? Del dine erfaringer!