“Fantastisk mat. ”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Bord bestilt for 9 gode venner.
Den bestilte drikke og mat ble servert.
For en gangs skyld bestilte jeg reinsdyr indrefilet.
(Noe jeg har holdt meg unna i mange år pga. negativ smaksopplevelse på et annet sted)
Ble særdeles positivt overrasket av smaksopplevelsen.
Det blir nok reinsdyr igjen.
Innehavere er utrolig hyggelige.
Kommer garantert tilbake.
PS. De øvrige i vårt følge var også meget godt fornøyde med sitt besøk på Flamenco.

Takk, Safari322676

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

For en service!

Meget, meget god mat. Vi var et selskap på 21kæll som spiste juletallerken.
Alle var veldig fornøyde og maten var helt ypperlig. Stor porsjon og en fabelaktig god ribbe!

Kjempeutvalg i drikke!

Takk, vmellevold
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Her ble jeg positivt overrasket. Servicen var bra maten kom raskt å smakte veldig bra. Prisene var også veldig bra.

Takk, galagutt
Anmeldt 27. august 2018

Vært der flere ganger, og maten vi har fått har vært helt upåklagelig. Liker spesiellt godt deres søndagsmeny. Man får middag og dessert til en god pris.

Dato for besøk: august 2018
Takk, B0dilA
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Det er god mat til greie priser. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Anbefales å ta seg en tur:) .

Dato for besøk: august 2018
Takk, tonjee321

Reisende som så på Flamenco Halden, så også på

Har du vært i Flamenco Halden? Del dine erfaringer!