“Fantastisk”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019

Utrolig smakfull og god mat. Servicen er alltid på topp og vertskapet møter alltid kundene med varme smil. Anbefales på det sterkeste. Atmosfæren er også helt upåklagelig. I tillegg får man mye for pengene :-)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Per Martin L

Anmeldt 6. desember 2018

Vi var en reiseklubb på 12 personer fra Østfold som spiste middag i forkant av en konsert i Halden. Vi fikk fantastisk mat og drikke. Spesielt reinsdyr indrefilé var det møreste vi noen gang har spist! Én kelner tok drikkebestilling, en annen matbestilling. Meget rask servering, hyggelige kelnere og bra pris. Vi kommer tilbake...

Takk, Jazzfinn
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Bord bestilt for 9 gode venner.
Den bestilte drikke og mat ble servert.
For en gangs skyld bestilte jeg reinsdyr indrefilet.
(Noe jeg har holdt meg unna i mange år pga. negativ smaksopplevelse på et annet sted)
Ble særdeles positivt overrasket av smaksopplevelsen.
Det blir nok reinsdyr igjen.
Innehavere er utrolig hyggelige.
Kommer garantert tilbake.
PS. De øvrige i vårt følge var også meget godt fornøyde med sitt besøk på Flamenco.

Takk, Safari322676
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

For en service!

Meget, meget god mat. Vi var et selskap på 21kæll som spiste juletallerken.
Alle var veldig fornøyde og maten var helt ypperlig. Stor porsjon og en fabelaktig god ribbe!

Kjempeutvalg i drikke!

Takk, vmellevold
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Her ble jeg positivt overrasket. Servicen var bra maten kom raskt å smakte veldig bra. Prisene var også veldig bra.

Takk, galagutt

Reisende som så på Flamenco Halden, så også på

Har du vært i Flamenco Halden? Del dine erfaringer!