“Anbefales virkelig!”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020

Forretten var røkt kveite og godt tilbehør. Nydelig biff som var perfekt stekt og med 2 typer saus.Fløtepotetene var nydelige og passet perfekt smaksmessig med det andre. Da man ikke trodde man kunne komme nærmere himmelen kom desserten.. Nydelig!
Hit kommer vi veldig gjerne igjen.
Servitøren var veldig hyggelig og imøtekommende. Tok seg tid og det satte vi veldig stor pris på.. Anbefales på det sterkeste. :)
Ikke dyrt med tanke på matmengde og smak.

Takk, 573sisseln

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Smilende betjening og god service. Indrefileten var perfekt stekt, som å skjære i smør! Nydelige lokaler. Veldig bra! Kommer definitivt tilbake!

Takk, 854familienb
Anmeldt 23. desember 2019

Nydelig og delikat mat,fin atmosfære, og veldig hyggelig betjening. Og rimelig god mat.
Willy Solberg.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 349willys
Anmeldt 8. desember 2019

Jeg har sett denne restauranten utenfra mange ganger, men aldri spist her. Nå var tiden inne for en juletallerken. Fikk bord med en gang, hyggelig kelner. Det var klassisk juletallerken til kr. 285,- to ribbebiter med stiv svor , pølse og medisterkake med rødkål og vanlig surkål. Maten var helt grei den men hvorfor er det så mørkt i lokalene. Mørke gamle tapeter i 1960 års stil, lite lys i lokalene som klart er modent for en oppdatering.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Tore T
Anmeldt 8. august 2019

Ble anbefalt denne superhyggelige restauranten av resepsjonisten på Grand Hotel i Halden. (Rett rundt hjørnet vis-avis jernbanestasjonen. Meget hyggelig tamilsk vertskap som både tok oss vel i mot, kunne jobben sin til fingerspissene og serverte skikkelige retter tilbredt helprofft til veldig greie priser! Kan anbefales på det varmeste. Jeg bestilte medium stekt okse indrefilet med rødvinsaus og fløtegratinerte poter til kr. 295,- begge dager. Yammi! Perfekt stekt og anrettet helmørt stort kjøttstykke!

Frister til gjentatte besøk om vi er i Halden!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 182dagd

Reisende som så på Flamenco Halden, så også på

Har du vært i Flamenco Halden? Del dine erfaringer!