“Fantastisk god mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Flamenco Halden

Flamenco Halden
Vurdert som nr. 4 av 42 Restauranter i Halden
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Ble mottatt av blid og hyggelig betjening. Spiste Gresk salat som forrett og biff som hovedrett. God smak på den Greske salaten og biffen var perfekt stekt ut fra mitt ønske. Biffen ble servert med gode og krispie grønnsaker. Til dessert valgte jeg karamell puddingen, som jeg også kan anbefale.
Flott totalt inntrykk. Kan anbefales.

Takk, Per Tore H

Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig mat vi spiste røye til middag og scampi piri piri til forrett og en nydelig dessert ekte hjemlaget karamellpudding med sprøstekte hasselnøtter og krem KJEMPEGODT , og en meget hjelpsom og hyggelig betjening.+++.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, toronado77
Meena N, Eier på Flamenco Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2021

Tusen takk for besøket. ♥️

Anmeldt 22. november 2020

Har spist middag der utallige ganger, og må si at det er den eneste restauranten i Halden hvor de alltid leverer. Har aldri opplevd å få servert dårlig mat der. Det vinner dere mange kunder på. Halden er en liten by og veldig mange jeg snakker med er enig i at dere serverer byens beste mat .

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, Haldenpatriot
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat!! Reinsdyrfileten var perfekt. Den smeltet i munnen. Virkelig verdt et besøk. Svært hyggelig betjening og rask service. Anbefales!!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Elisabethakaasa
Anmeldt 15. juli 2020

Forretten var røkt kveite og godt tilbehør. Nydelig biff som var perfekt stekt og med 2 typer saus.Fløtepotetene var nydelige og passet perfekt smaksmessig med det andre. Da man ikke trodde man kunne komme nærmere himmelen kom desserten.. Nydelig!
Hit kommer vi veldig gjerne igjen.
Servitøren var veldig hyggelig og imøtekommende. Tok seg tid og det satte vi veldig stor pris på.. Anbefales på det sterkeste. :)
Ikke dyrt med tanke på matmengde og smak.

Takk, 573sisseln

Reisende som så på Flamenco Halden, så også på

Har du vært i Flamenco Halden? Del dine erfaringer!