“Maten er en nytelse, prisene hyggelige og vertsskapet vennlig”
Anmeldelse av Flamenco Halden

Flamenco Halden
Vurdert som nr. 4 av 42 Restauranter i Halden
Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og gode porsjoner, hyggelig vertskap og vennlige priser.
Her lages maten fra bunnen av med kvalitetsråvarer og det kjennes godt på både sausen og kjøttet.
På Flamenco koker de sin egen kraft som base for velsmakende sauser og deilige marinader. Jeg bestilte indre filet okse med rødvinssaus og høstgrønnsaker med fløtegratinerte poteter. Biffen var en av de aller beste jeg har smakt, den var mør, stekt etter ønske og perfekt krydret. Her hadde de helt klart gjort noe mer enn bare å hive biffen i panna. Jeg elsker å lage mat, og er alltid oppmerksom på forskjellige smaker og hvordan de står til hverndre, og når jeg spiser ute, vil jeg at opplevelsen skal gjøre at jeg tenker «Dette hadde vært vanskelig å få til hjemme», og det tenker jeg omigjen og omigjen mens jeg nyter mat og dessert på Flamenco.
Creme Brulet serveres med et sprøtt lokk av smeltet sukker med bringebærcouli og et lett dryss krokan. Bringebærcoulien står fint til det søte og balanserer retten. Den fløylesmyke creme brulet er en nytelse der den møter syrlighet fra bringebær og knasende sprøtt lokk av karamelisert sukker.

Flamenco har utvidet lokalene sine. Det er enkelt, rustikt og smakfullt innredet med stoler som er gode å sitte i og innbyr til lange, sosiale måltider.
Vi var her en fredag kveld og da fylte det seg raskt opp med voksent klientell, men tidligere på dagen er det ofte familier innom.

For tiden vil jeg si at dette er Haldens beste restaurant

1  Takk, SykkelMamma

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Ble mottatt av blid og hyggelig betjening. Spiste Gresk salat som forrett og biff som hovedrett. God smak på den Greske salaten og biffen var perfekt stekt ut fra mitt ønske. Biffen ble servert med gode og krispie grønnsaker. Til dessert valgte jeg karamell puddingen, som jeg også kan anbefale.
Flott totalt inntrykk. Kan anbefales.

Takk, Per Tore H
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig mat vi spiste røye til middag og scampi piri piri til forrett og en nydelig dessert ekte hjemlaget karamellpudding med sprøstekte hasselnøtter og krem KJEMPEGODT , og en meget hjelpsom og hyggelig betjening.+++.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, toronado77
Meena N, Eier på Flamenco Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2021

Tusen takk for besøket. ♥️

Anmeldt 22. november 2020

Har spist middag der utallige ganger, og må si at det er den eneste restauranten i Halden hvor de alltid leverer. Har aldri opplevd å få servert dårlig mat der. Det vinner dere mange kunder på. Halden er en liten by og veldig mange jeg snakker med er enig i at dere serverer byens beste mat .

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, Haldenpatriot
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat!! Reinsdyrfileten var perfekt. Den smeltet i munnen. Virkelig verdt et besøk. Svært hyggelig betjening og rask service. Anbefales!!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Elisabethakaasa

Reisende som så på Flamenco Halden, så også på

Har du vært i Flamenco Halden? Del dine erfaringer!