“Skuffende julebesøk”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Vanskelig å få bordreservasjon.
Denne gangen var det veldig variasjon på kvaliteten av maten.
Mulig fullbooket restaurant var en bidragende faktor?
Kveite med tilbehør var nydelig.
Pinnekjøtt og kålrotstappe var kaldt, multekrem manglet mye av hovedingrediensene, multene! Tam dessert.
Men som alltid, blide servitører.

Takk, 870Linda

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Bakgården er et veldig hyggelig spisested i Halden. Mer hyggelig en flott. Maten holder ok standard. Hyggelig personell og et sted å anbefale for en koselig og rolig middag.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Øystein A
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Supert sted om sommeren når man kan sitte ute.
Har en fantastisk kveite med digg tilbehør.
Anbefales.
Hadde en jobblunsj der og den var så som så, men alltid fått god middag der.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 870Linda
Anmeldt 9. april 2018

Som sagt den ligger i en bakgård, litt brun, så jeg liker den best på sommertid. God mat og helt ok om man vill ha med seg hele familjen på en middag.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, herbjörn f
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Dette har vært min favorittrestaurant i Halden gjennom flere år, men noe har skjedd med kvaliteten på mat og hygiene. Det luktet surt i restauranten når vi kom, og hele selskapet reagerte på dette. De tre siste gangene vi har vært her og spist så har en i selskapet enten fått kjøtt eller fisk som har vært på vei til å surne . I tillegg, når to personer bestiller samme biffrett, så skal de være like. Vår opplevelse er at det har sett ut som det er bestilt to forskjellige størrelser på biffene. Her må noe gjøres for å komme tilbake til det denne restauranten en gang hadde.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, trondf110

Reisende som så på Bakgården Restaurant og Kaffebrenneri, så også på

Har du vært i Bakgården Restaurant og Kaffebrenneri? Del dine erfaringer!