“Super mat - best på take away”
Anmeldelse av Butts Bistro & Tandoori

Butts Bistro & Tandoori
Vurdert som nr. 6 av 40 Restauranter i Halden
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Byens indiske restaurant. Byens rimeligste spisested. Ta med hjem service. Her får du norsk og indisk mat. Lave priser, god mat og god service. Vi tilbyr spennende mat til Deres små og store selskaper. Husk Butt's spesialiteter får du kun hos oss.
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Restauranten i seg teller egentlig ikke på den høye karakteren. Litt treig, men veldig hyggelig, service og heller skuffende utvalg av vin.
Det er maten som får oss til å gå tilbake igjen og igjen. Den er verdt det!
Vi har forsøkt mange retter og er alltid godt fornøyd

1  Takk, gisleaa

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Jeg er glad i indisk mat og spiser ofte på indiske restauranter.
Jeg trodde ikke Halden ville ha så god indisk mat.
Bangla øl fungerer fantastisk godt til maten.
Ganske god service også, men det er vel dette området som kan forbedres.
Hyggelig og smilende betjening.
Anbefales på det varmeste.

2  Takk, 944vidars
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Butts Bistro & Tabdoori på vår 12. bryllupsdag, og bestilte en meny med snacks, forrett og hovedrett bestående av kokkens overraskelser. Maten var nydelig, med smakfullt og mykt nanbrød, mørt kjøtt og rike og spicy sauser. Da vi skulle dra kom de med is og fyrverkeri og gratulerte oss med dagen. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Erlend F
Anmeldt 28. juli 2018

Dette er vårt faste stoppepunkt når vi er i Halden. Nydelig autentisk mat i flotte omgivelser. Utvendig ser ikke bygget særlig tiltalende ut, men stikk hodet inn. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, Thumper1974
Anmeldt 15. april 2018

Det var en riktig deilig opplevelse å spise på Butts. Menyen var overraskende variert. Vi var tre i familien som bestilte menyen som tilbød forskjellige retter til en overkommelig pris, og det vi fikk var over alt forventning, smakfullt, deilig og henførte oss til Goa, til India med gode minner, og ikke alt for sterkt. Ikke tvil om at jeg vil anbefale dette spisestedet for det er virkelig verdt det!

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, RonaldN481

Reisende som så på Butts Bistro & Tandoori, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Butts Bistro & Tandoori? Del dine erfaringer!