“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Butts Bistro & Tandoori

Butts Bistro & Tandoori
Vurdert som nr. 5 av 45 Restauranter i Halden
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: Byens indiske restaurant. Byens rimeligste spisested. Ta med hjem service. Her får du norsk og indisk mat. Lave priser, god mat og god service. Vi tilbyr spennende mat til Deres små og store selskaper. Husk Butt's spesialiteter får du kun hos oss.
Anmeldt 2 uker siden

Vi kjøpte det vi pleier å spise når vi er på indisk restaurant (Saag gosht og chicken tikka) og maten var helt himmelsk. Kjøttet var mørt og mye smak. Kjempegodt nan brød. Servicen var upåklagelig. Kan varmt anbefales.

1  Takk, Sølvi Ø

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Var her en fredagskveld med mannen.
Kjempegod mat og veldig god service i et uformelt miljø.

Vi koste oss <3

1  Takk, ninab659
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Ute med kona og feiret 10-års bryllupsdag. Bestilte kylling flambert i whiskey, smakte veldig godt. Var litt venting, men det kom nok av at det kom en del gjester samtidig, var verdt ventingen. Koselig lokale. Anbefales.

1  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 18. juli 2019

Kjempegod mat anbefales, rent og ordentlig! Flinke kelnere. Originalt interiør, stoff servietter og duker! En av de beste indiske restauranter vi har vært på.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Trudem286
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Kjøp en ferdig sammensatt meny. Det blir aldri feil. Hyggelig betjening og fornuftige priser. Bra beliggenhet og kort vei til alt

1  Takk, Flemming H

Reisende som så på Butts Bistro & Tandoori, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Butts Bistro & Tandoori? Del dine erfaringer!