“God mat, men treg betjening”
Anmeldelse av Butts Bistro & Tandoori

Butts Bistro & Tandoori
Få mat levert
Vurdert som nr. 7 av 41 Restauranter i Halden
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Byens indiske restaurant. Byens rimeligste spisested. Ta med hjem service. Her får du norsk og indisk mat. Lave priser, god mat og god service. Vi tilbyr spennende mat til Deres små og store selskaper. Husk Butt's spesialiteter får du kun hos oss.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men treg betjening og mye venting mellom rettene. Ingen oppfølging underveis i fht hvordan det smaker, bestilling av mer drikke osv.

Takk, 949ragnhildg

Anmeldt 24. mai 2020

Hyggelig personale og nydelig mat. Tok ikke lang tid fra vi kom inn døren til vi hadde fått mat. Anbefales :)

Dato for besøk: april 2020
4  Takk, Bellla91
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

En av de beste restaurantene i Halden, leste vi - og var så heldige å få bord til kl. 19.00. Plass fikk vi ved et ellers tømt langbord. Etter en liten halvtime dukket blid og unnskyldende servitør opp, og vi fikk nytt og lite bord og fikk drikke og bestilt. Etter tre kvarter TIL kom maten. Sorry, med da hjelper det ikke at den smakte helt greit (men så ikke spes. pen ut og hadde lite kjøtt) og at servitøren igjen unnskyldte forsinkelsene.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, ivardog
Anmeldt 26. september 2019

Vi kjøpte det vi pleier å spise når vi er på indisk restaurant (Saag gosht og chicken tikka) og maten var helt himmelsk. Kjøttet var mørt og mye smak. Kjempegodt nan brød. Servicen var upåklagelig. Kan varmt anbefales.

Dato for besøk: september 2019
6  Takk, Sølvi Ø
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Var her en fredagskveld med mannen.
Kjempegod mat og veldig god service i et uformelt miljø.

Vi koste oss <3

Dato for besøk: september 2019
6  Takk, ninab659

Reisende som så på Butts Bistro & Tandoori, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Butts Bistro & Tandoori? Del dine erfaringer!