“Mat og god stemning”
Anmeldelse av Grensen Burger-Bar - STENGT

Grensen Burger-Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Haldens all round-restaurant. Stort utvalg, hyggelige priser og god atmosfære. På sydsiden av Halden ligger Grensen plassert et steinkast fra brygge og torg. Menyen består av blant annet biffer, hjemmelagde hamburgere, norsk tradisonsmat og amerikanst pizza. Alle rettigheter. Grensen holder åpent alle dager fra kl 15.00.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat og stemning. Beste burger’n i byn Vært her før og kommer igjen anbefales på det sterkeste.

Takk, ChristinaSV

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Grensen Burger-bar har fantastiske burgere og godt utvalg på menyen. Helt klart blant de beste burgere som jeg har spist. Personalet er vennlige og service er alltid upåklagelig. Flott sted å reise med barn da det er mange brettspill som man kan få tilgang til, samt lav pris på barnemeny. Eneste ulempen er at vi alltid blir gjennomfrosne når vi er der på høst- og vinterstid. Skru opp temperaturen noen grader eller isoler vinduene, så blir det enda mer fristende å komme på besøk på høst og vinter.

Takk, Flire
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Bra service og hyggelig lokale. Burde vært litt større og kanskje bedre plassering i sentrum. Maten var bra, men brødet kunne vært mer smak i. Hvit brød uten frø og kanskje litt tørt.

Takk, anorvald
Anmeldt 17. juli 2018

Hyggelig sted , nesten midt i havnen, litt bortgömd, men veldig bra burgere og hyggelig personal. De har ikke uteservering, men mye, mye bedre enn "kattmaten" på kongens brygge. Gå 20 meters ekstra og du får en riktig bra burger som den skal väre. Barnvennelig er det også :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, herbjörn f
Anmeldt 24. mai 2018

Artige burgere på menyen, men det mangler noe på smak. Mye bra tilbehør, men kjøttet har for lite smak. Prisen er for høy.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Canonbear