“Bra sted for en god burger”
Anmeldelse av Grensen Burger-Bar

Grensen Burger-Bar
Bestill på internett
Vurdert som nr. 4 av 45 Restauranter i Halden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Haldens all round-restaurant. Stort utvalg, hyggelige priser og god atmosfære. På sydsiden av Halden ligger Grensen plassert et steinkast fra brygge og torg. Menyen består av blant annet biffer, hjemmelagde hamburgere, norsk tradisonsmat og amerikanst pizza. Alle rettigheter. Grensen holder åpent alle dager fra kl 15.00.
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi har spist her flere ganger. Alltid fint med en god burger servert av hyggelig personal. Både voksne og barn liker maten. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, tfinnesand

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Vi ankommer et koselig lokale og ble straks tatt imot av en hyggelig ansatt. Maten var nydelig med nye og spennende smaker. Et liten trekk for at totalen ble litt dyr.

Dato for besøk: august 2019
Takk, G4851JSthomasg
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Andre gang vi besøker Grensen Burgerbar.
Første gang var rett etter åpning for flere år siden. Den gang veldig skuffende men nå fikk vi en helt annen opplevelse!
Kommer garantert ikke gå lenge til neste gang nå.
Smart med månedens burger. Digg var den jammen også, cheddar/tomatchutney/bacon. Hamburgerbrød er fra lokal baker
Ble veldig mett da det var mye kjøtt og perfekt tilberedt var den.
Pommes frites er extra tilbehør, Og søtpotet fries var bare kjempegode.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 870Linda
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Veldig god hjemmelaget burger.
Kan anbefales om Du liker ordentlig mat
Trivelig betjening.
Hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, trondn2018
Anmeldt 4. april 2019

Stedet holder kvaliteten oppe med stadige nyheter på menyen.
Og månedens burger kommer stadig med spennende nye smaker.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 799sveinr

Reisende som så på Grensen Burger-Bar, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Grensen Burger-Bar? Del dine erfaringer!