“Veldig god matopplevelse.”
Anmeldelse av Grensen Burger-Bar - STENGT

Grensen Burger-Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Beskrivelse: Haldens all round-restaurant. Stort utvalg, hyggelige priser og god atmosfære. På sydsiden av Halden ligger Grensen plassert et steinkast fra brygge og torg. Menyen består av blant annet biffer, hjemmelagde hamburgere, norsk tradisonsmat og amerikanst pizza. Alle rettigheter. Grensen holder åpent alle dager fra kl 15.00.
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Veldig god matopplevelse. Burgeren var veldig god, og løkringene var helt fantastisk. Savnet søtpotetfries på menyen, og følte friesene kunne vært noe bedre. Hyggelig betjening, og Ok pris.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, andreahD6050CI

Anmeldt 5. juli 2020

Dette var en god burger som var laget av grovkværnet saftig kjøtt av god kvalitet. Betalte og bestilte i baren. Burgeren kom fort servert av en hyggelig dame. Hun kom også og spurte om det smakte bra. Og det smakte bra. Det er flere år siden jeg var innom dette lokalet. Lite er forandret og det er sikkert bra. Jeg kunne ikke se at det var satt frem noe sprit for desinfeksjon av hender tilpasset Covid-19 smitte.

Takk, Tore T
Anmeldt 25. juni 2020

Saftige hamburgere med godt og variert tilbehør. Hyggelig betjening og greie lokaler. Kanskje litt stive priser, menvi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, oddegils
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Hadde en veldig hyggelig kveld med kona + et annet par på show, avsluttet med en deilig burger med tilbehør. Jeg bestilte en Umami og chilifries.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, LarsEdvin71
Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Var ute med jobben og nøt en deilig burger og god pommes-frites til. Jeg valgte en som het Hangover, den var litt sterk, noe som jeg liker. Har et bra utvalg av burgere, så de som vil prøve en burger utenom det vanlige vil jeg anbefale Grensen. Koselig lokale og hyggelig betjening.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, LarsEdvin71