“Veldig bra fra A til Å”
Anmeldelse av Havnehagen Gastropub

Havnehagen Gastropub
Vurdert som nr. 34 av 41 Restauranter i Halden
Beskrivelse: Gastropub i Halden med fokus på en spennende meny , gode råvarer og godt utvalg av mat og drikke. Hverdagshygge rett og slett.
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Tirsdag kveld i Halden. Sjekket restauranter for middag nøye. Falt for denne og takk for det. Ypperlig og rask service, mulighet for mer enn 0,4 i glasset, gode smittevernrutiner, gode scampi og freshe calamares som starter og en nydelig indrefilet med originalt tilbehør som hovedrett. Crembrulett til dessert…..Fantastisk kveld, beste matopplevelse i hele (Norges) ferien!

Takk, Quest55548534036
Julie Emilie N, Eier på Havnehagen Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse <3 Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juli 2021

Servicen var treeeeeg! Måtte vente lenge på meny, drikke, mat, dessert, kaffe. Vanskelig å få kontakt med betjeninga! Restauranten var ikke full , ikke halvfiull heller. Mange ledige bord. Bestilte Moules frites. Var liten porsjon. Man bør nok ha en forrett. Ikke vært pengene 280 kr. Kan velge mellom 2 desserter på menyen. Valgte creme brulee med bær. Kjøleskapskald, ett (1) bær. Lurer på om noen har fått for lite opplæring.... ?

1  Takk, Klokturister1-og-2

Hei! Hos oss bruker vi et bestillingssystem som heter Ordr. Det går ut på at du scanner en QR-kode for å bestille mat og drikke. Vi beklager hvis det ikke har blitt formidlet til deg da du ankom restauranten.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Uterestauranten til Havnehagen Gastropub har blitt kjempefin. Men dessverre stopper det der. Maten vi spiste var kjedelig og dyr og servicen var ikke god den heller. Vi spiste vegansk burger og vegetartagliatelle. Førstnevnte var kjedelig med en burger i den ene enden og litt fries i den andre. Ingen ekstra dressing, ikke et salatblad eller litt agurk til pynt. Kjipt rett og slett. Tagliatellen var som den bruker å være på steder med lavere pris enn dette; litt bløt pasta uten tyggemotstand i fløtesaus med sopp. To trekanter brød var lagt i pastaskålen, men ikke smør eller annet. Til den nette sum av 506;- syns vi dette var kjedelige greier.

Hadde håpet at dette stedet skulle levere på matsiden, men tror nok jeg går et annet sted. Synd!

2  Takk, Anettens

Hei! Så hyggelig at du synes at det har blitt fint hos oss!
Det var leit at maten ikke sto til forventningene. Vi håper du vil komme tilbake å gi oss en sjanse til :-)

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

På ferie i en ukjent by så er en gjerne usikker på hvor en finner bra spisesteder. Derfor litt tilfeldig at vi dumpet innom dette stedet, litt tilfeldig at vi fikk bord også for det var ganske så folksomt denne fine sommerkvelden.

Positivt også at det var et godt utvalg av sjømat på stedet og ikke bare "macho" kjøttretter. Vi havnet på rekesmørbrød, fish and chips og fiskesuppe. Alle tre varianter falt godt i smak og var pent presentert.

Betjeningen var også usedvanlig muntre, servicemindede og løsningsorienterte. Stedet er ikke noe budsjettsted, men helt akseptable priser i forhold til kvalitet.

Kort og godt en fin restaurantopplevelse og anbefaler stedet.

Takk, RunarF7

Tusen takk for kjempehyggelig anmeldelse!
Velkommen tilbake! <3

Anmeldt 18. juli 2021

God mat, men elendig service måtte til slutt rope ut for å få oppmerksomhet. Vi ønsket å bestille mer drikke, men ingen fulgte opp. Boret ble ryddet når vi skulle betale. Nei her kommer jeg ikke tilbake.

Takk, 953torek

Hei!
Så hyggelig å høre at maten falt i smak.
På vår restaurant bruker vi et bestillingssystem som heter Ordr. Dette systemet går ut på at du scanner en QR-kode som gjør at du bestiller mat å drikke over nett, så du skal slippe å vente på servitør. I sommer har vi hatt full restaurant nesten hver dag og vi har forsøkt å formidle at hvis du bestiller manuelt vil ting ta litt lenger tid. Vi beklager hvis du ikke ble gjort oppmerksom på det ved din ankomst.
Velkommen tilbake!

Reisende som så på Havnehagen Gastropub, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Havnehagen Gastropub? Del dine erfaringer!