Anmeldt 5. juni 2020

Kommer igjen år etter år, til Fredriksten Camping. Vi har bobil, og det passer bra her. Flotte historiske omgivelser, Fredriksten Festning er i seg selv en opplevelse, og å tomme ned til Halden by og gå seg vill her, er bare moro. Kan anbefales på det varmeste Alltid finest i bra vær da...

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, 212liseb
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Grei plass for en natt. Dyrt å dusje med 20kr for 5 min. Hygienen på serviceanlegget var helt grei, bærer preg av å være gammelt. Men forholdsvis rent. Vi savnet en lekeplass for barna, kjedelig med bare et huskestativ.

Takk, 335elisabethm
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Bratt og trangt. Svindyr dusj - kr 20 for 4 minutt. Grei, men dyr pizza. Plasserte nabo dør mot dør med 3 meters avstand. Vi måtte sjølve be dei om å snu bilen. Praktisk å bu her om ei skal på Allsang.

3  Takk, Anne T
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Fin atmosfære med festningen like i nærheten.
Ble tatt veldig godt i mot, ble vist til plassen vi skulle stå, og ok priser.
Flott, rent og pent dusjanlegg/ toalett!
Fin minigolfbane.
Mangler en skikkelig lekeplass.
Kan anbefale plassen.

Takk, StianBerg1
Anmeldt 18. juni 2018

Fin camping med fantastisk beliggenhet, litt utdatert, kunne gjort mer ut av denne flotte plassen, men helt greit sted, kommer tilbake. Fredriksten festning er utrolig finog spenende og gangavstand til Halden by er kjempeflott.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, MarianneA908