Trip.com
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Anmeldt 21. desember 2018

Grei beligenhet med gratis parkering. Rommet var rent, men veldig lite, så det ble ganske trangt., Flott med kjøleskap! Kveldsbuffeen var veldig sparsom, men maten var helt OK. Frokosten var veldig god!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, jippi j
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019

Hei. Takk for din fine tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 25. november 2018

Vi skulle ha tre dobbeltrom og fikk to dobbeltrom oppredd og utstyrt til en og et rom oppredd til fire. Det ordnet seg. Vi bar dynene fra firemannsrommet over til dobbeltrommene. Men litt merkelig og uproft var det. Rommene bar preg av det ikke var nytt, men det var rent og helt greit. Et pluss var at det var tregulv og kjøleskap. Sengene var veldig gode, men putene var helt ubrukelig. De burde byttes ut umiddelbart. Var bedre å sove uten. Hyggelig betjening og koselige sittegrupper i resepsjonsområde. Treningsrom og badstue til fritt bruk. Frokostbuffet, ettermiddagskaffe med kake og kveldsbuffeen var inkl i prisen. Maten var grei, men savnet en rett som kunne vært mer barnevennlig til kveldsbuffeen. Frokostbuffeen kunne inneholdt litt flere påleggsalternativer.

Romtips: Unngå rom i kjeller
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Mooni-14

Hei. Takk for din gode tilbake.Vi tar det til oss og vi skal gjøre det vi kan for å forbedre oss. Velkommen tilbake

Anmeldt 28. oktober 2018

Vi var her en natt. Hotellet ligger greit til ved innkjøringen til Halden fra E6. Det er en passe stor parkering foran hotellet med muligheter for parkering tvers over veien for hotellet. Vi ble tatt i mot av en hyggelig betjening. Rommet vårt var et dobbeltrom med to enkeltsenger. Rommet var stort og fint, pluss for kjøleskap og fravær av vegg til veggteppe. Et minus var at luften som kom ut av ventilasjonen var veldig kald, og vi fant ingen måte å justere dette på. Vi spiste på kvelden på buffeen som er inkludert. Her var det god mat, suppen var toppers. Frokostbuffeen dagen etter var litt sparsomlig i utvalget, men funket helt greit for min del. Hotellet ser ut til å ha bli pusset opp både på fellesarealer og rom. Det bærer preg av å være gammelt, men er et helt greit og billig alternativ for overnatting i Halden.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, stelnor

Hei. Takk for din gode tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Fine rom, kjempe service og god mat! Var enda kaffe på ettermiddag med vinerbrød samt varmrett buffet gratis dagen vi sjekket inn uten tillegg i pris for rom med frukost! Rent og ryddig i fredelige omgivelser Kan absolutt annnefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, PerS1194
CamillaM617, Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019

Hei. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Så godt å høre at dere hadde det bra her hos oss. Vi håper å ha dere som våre gjester igjen. Ta gjerne kontakt med oss direkte for booking av rom. Velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Camilla, hotellsjef.

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Noe eldre hotell i ytterkant av sentrum.
Greie rom. Positivt at det er tregulv og ikke tepper på rommene.
Ganske gode senger.
Frokosten var noe enklere enn ønskelig, utvalget av pålegg var begrenset.
Betjeningen er hyggelig.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 944vidars

Hei. Takk for veldig god tilbakemelding. Vi tar det til og ser om det er noe vi kan gjøre for at gjestene våre skal få en bedre frokostopplevelse og en enda bedre start på dagen.
Vi håper å se deg som gjest her hos oss igjen. Ta gjerne kontakt med oss direkte for booking av rom. Velkommen tilbake.
Med vennlig hilsen Camilla, hotellsjef