Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 2. mars 2020

Vi anbefaler hotellet! Alt tipp topp. Mat var kjempe god og service var også av topp kvalitet. Hotellet kan vare anbefales til familier og andre som vil overnatte i Halden. Kveldsmat var nydelig og frokost var også god

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Woocash09
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Hei. Tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å lese at maten smakte og at dere ble godt tatt vare på. Ønsker dere velkommen tilbake.
Yours Truly
Camilla, Hotelldirektør

Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Bodde her en natt, greit m gratis parkeringsplass . Pen og åpen lobby, måtte vente en stund på innsjekk , det var noe trøbbel med bookingsystem . Fikk rom i første etg, helt ok for prisen. Kveldsbufeten kunne vært litt mer spennende. Grei frokost.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, alfmagne
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en super dag og velkommen igjen.

Anmeldt 14. november 2019

Vi var her for andre gang ifb med et besøk i Halden. Rommet vi fikk var i første etasje. Stort rom med tre sengeplasser. God og stor dobbeltseng, og ellers et rent og fint rom. Veldig bra med kjøleskap på rommet. Første kvelden vi var her prøvde vi bufeen som er inkludert i prisen. Her var det helt greit utvalg. En kjempegod gryterett og et stort koldtbord. Utrolig bra til å være inkludert. Frokostbuffeen hadde også et helt greit utvalg. Savnet rundstykker, men ellers greit. Hyggelige og gjestfrie ansatte. Kommer nok igjen ved neste anledning.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, stelnor
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2019

Hei.
Tusen takk for veldig fin tilbakemelding. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake igjen og igjen.

Anmeldt 26. august 2019

Sist vi brukte hotellet beskrev vi det som en uslipt diamant . Stort potensiale som ikke var brukt. Nå begynte det å komme tilbake på sporet. Hyggelig personale både i resepsjonen og ellers. Fine rene rom, gode senger og ikke minst, god frokost. Det som jeg savnet var den gode varierte middags/kvelds buffeen som var tidligere i Collection. Bevares, god mat og suppe, mange salater og slikt nå også men... et lite men. En herlig tak terrasse som ennå ikke var pusset opp og var stengt, var et lite minus. Neste gang kanskje... Ellers... tommelen opp!

Romtips: Noen rom ligger nær hovedveien. Lurt å velge rom som vender den andre veien.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Dag S
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei Dag.
Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi håper å se deg igjen ved en annen anledning.
Ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 11. august 2019

Dette ble ikke som tidligere besøk. Ingen rydding på rommet eller skifte av håndklær i løpet av helgen. Måtte etterspørre nye håndklær i resepsjonen. Tvungen fullpensjon. Noe som ikke ble opplyst om da hotellet ringte for å bekreftet reservasjonen fra i fjor. Middagen på buffeten var kaldt, unntatt potetene lørdag. Tilbehøret var det samme begge dagene. Betjeningen visste ikke hva middagen bestod av da vi spurte. Frokosten var grei. Nei, dette ble en skikkelig nedtur mot det vi er vant til å oppleve her. Det blir dessverre ingen ny reservasjon for neste år for oss.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Caloscordum