Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 16. juli 2020

Frokosten var en dårlig buffet uten stekte egg og bacon, dårlig frosset glutenfritt brød og generelt lite utvalg av pålegg. Frokosten ble servert som buffet selv om buffet første morgen ikke var lovlig etter korona-forskriften. Rommet ble ikke rengjort mellom de to nettene vi tilbrakte på hotellet. Hotellet har ellers ok standard og ligger rolig til et par kilometer utenfor sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Personxxxx
Camilla Mollestad, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei.
Takker så mye for din tilbakemelding.
Det var leit å høre at frokosten ikke stod til forventningene. Når vi skal servere våre gjester frokost i disse utfordrende tider, så har vi valgt å singelpakke det meste av det som vi har å tilby på buffeen. Som gjest, kan du da selv velge hva du vil ha blant de porsjonene vi har laget klart.
Det er riktig at det når er åpnet opp for en litt mer friere buffet, men våre smitteverntiltak er fortsatt like viktige og det er derfor et litt mer begrenset utvalg når vi serverer frokost og kveldsmat som buffet.

Et annet tiltak vi har innført for å begrense smitte av Covid-19 er å ikke tilby renhold av rom der gjester bor. Dette gjør vi for å ivareta sikkerheten til både våre gjester og ansatte.

Ønsker deg en flott sommer videre og velkommen tilbake.

Anmeldt 2. mars 2020

Vi anbefaler hotellet! Alt tipp topp. Mat var kjempe god og service var også av topp kvalitet. Hotellet kan vare anbefales til familier og andre som vil overnatte i Halden. Kveldsmat var nydelig og frokost var også god

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Woocash09
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Hei. Tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å lese at maten smakte og at dere ble godt tatt vare på. Ønsker dere velkommen tilbake.
Yours Truly
Camilla, Hotelldirektør

Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Bodde her en natt, greit m gratis parkeringsplass . Pen og åpen lobby, måtte vente en stund på innsjekk , det var noe trøbbel med bookingsystem . Fikk rom i første etg, helt ok for prisen. Kveldsbufeten kunne vært litt mer spennende. Grei frokost.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, alfmagne
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Hei. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en super dag og velkommen igjen.

Anmeldt 14. november 2019

Vi var her for andre gang ifb med et besøk i Halden. Rommet vi fikk var i første etasje. Stort rom med tre sengeplasser. God og stor dobbeltseng, og ellers et rent og fint rom. Veldig bra med kjøleskap på rommet. Første kvelden vi var her prøvde vi bufeen som er inkludert i prisen. Her var det helt greit utvalg. En kjempegod gryterett og et stort koldtbord. Utrolig bra til å være inkludert. Frokostbuffeen hadde også et helt greit utvalg. Savnet rundstykker, men ellers greit. Hyggelige og gjestfrie ansatte. Kommer nok igjen ved neste anledning.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, stelnor
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2019

Hei.
Tusen takk for veldig fin tilbakemelding. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake igjen og igjen.

Anmeldt 26. august 2019

Sist vi brukte hotellet beskrev vi det som en uslipt diamant . Stort potensiale som ikke var brukt. Nå begynte det å komme tilbake på sporet. Hyggelig personale både i resepsjonen og ellers. Fine rene rom, gode senger og ikke minst, god frokost. Det som jeg savnet var den gode varierte middags/kvelds buffeen som var tidligere i Collection. Bevares, god mat og suppe, mange salater og slikt nå også men... et lite men. En herlig tak terrasse som ennå ikke var pusset opp og var stengt, var et lite minus. Neste gang kanskje... Ellers... tommelen opp!

Romtips: Noen rom ligger nær hovedveien. Lurt å velge rom som vender den andre veien.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Dag S
CamillaM617, General Manager på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei Dag.
Hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi håper å se deg igjen ved en annen anledning.
Ønsker deg en strålende dag videre.