Booking.comUSD 145
Orbitz.comUSD 145
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Bodde på Stabburet i Halden sentrum
Kjempekoselig
Det var kjøkken og bad, når du kom inn, opp trappa
Var det en koselig stuedel og soverommet .
På utsiden var det koselig sitteplass for 2.
Sjarmerende hengebenk.
Følte en fred og ro der.
Verten var hyggelig og behjelpelig
Prisen var grei , drøye 700 kr natta.
Jeg kommer til å leie der igjen

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, hannesolfridw
Linda Einarsrud, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Park Halden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2022

Så hyggelig at dere hadde et fint opphold i Halden!

Håper vi kan önske dere velkommen til oss neste gang:)

Anmeldt 13. august 2021

Svært lite imøtekommende betjening. Lugubre rom med utsikt til asfalt. Latterlig dyrt, over 2000kr natten. Skal aldri hit igjen. Prisen på Hotels.com ligger lavere enn prisen vi måtte ut med, fikk allikevel ingen rabatt.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 642ineg

Kjäre gjest,

Takk for en direkte og konkret tilbakemelding. Leit å lese at dere har gjort en dårlig opplevelse hos oss.
Det er ikke slik vi jobber for at det skal være, jeg beklager dette.

Jeg er veldig takknemlig for din detaljerte beskrivelse, dette er gull verd for oss.

I viten om at vi hele tiden jobber for den alle beste gjesteopplevelsen, og med tilbakemeldinger likt som denne fra dere løpende kan løfte oppmerksomhet og fokus mot sårbarheter og svikt, håper jeg at vi en gang i fremtiden likevel vil få sjansen til å gi dere en god og avslappende hotellopplevelse.

Anmeldt 3. august 2021

Supert hotell, rett på brygga. Pene rom og deilig frokost, som også kan nyte utendørs. Det eneste som vi savnet var kaffemaskin på rommet, som er svært viktig for oss. Dog skal det sies at Nespresso-kaffen i resepsjonen smakte godt.

1  Takk, Nin68

Så hyggelig å höre at dere hadde et fint opphold i Halden!

Håper vi får önske dere velkommen til oss neste gang:)

Anmeldt 25. juli 2021

Kona og jeg trengte noen fridager i en alt for hektisk sommer, og booket en helg via medlemsportalen til Nordic Choice. Noen bonuspoeng skulle brennes og vi tenke at et superior rom, kunne passe bra. I beskrivelsen av hotellet står det forøvrig «Middag og kveldsmat inngår i prisen», det gjør det så klart ikke, frokost og kveldsmat inngår, men det er kanskje ikke så lett å skille på hva måltider heter.

Hotellet var lett å finne (med GPS) og som utlovet var det gratis parkering, noe som så klart er et kjempepluss. Innsjekk gikk greit, men vi ble ikke identifisert som gullmedlemmer (ja vi bor mye på hotell), eller tilbudt noen av de fordelene det bringer med seg. I og for seg ikke en stor sak. Vi ble heller ikke oppgradert fra superior, men her er det litt forskjell fra hotell til hotell på hvorvidt de gjør det når man benytter bonuspoeng for å dekke oppholdet.

Om rommet skriver Nordic Choice noe selvsikkert: «Våre superior dobbeltrom er romslige med smakfull innredning i mørkt tre og en liten balkong. På rommet er det en 180 cm bred DUX-seng, TV, skrivebord, lenestol, strykejern- og brett, kaffemaskin og morgenkåper. Badet er flislagt og har dusj og hårføner. Perfekt for deg som vil unne deg det lille ekstra».

Jeg kan ikke si vi kjente oss særlig igjen i den beskrivelsen når vi spradet inn i vårt hjem for helgen. Romslig er nok muligens en skjønnssak men badet var så lite at du kunne sitte på do samtidig som du vasket både hår og puselanker. Senga var kjempegod og lenestolene var også digg å tilbringe litt tid i. Forøvrig skriker rommet (og døren som vaskedamen så snilt informerte oss om at vi måtte behandle litt røft) om behov for både oppussing og makeover for å komme opp på en anstendig standard. Den knøttlille balkongen var søt, men kunne også trengt et strøk beis eller tre. Mulig superior betyr litt under standard på Haldensk. Når deg gjelder smakfull innredning, tror jeg at både kona og jeg har noe annerledes syn på estetikk enn interiørarkitekten til Halden Park

Kveldsmaten på fredag var ikke mye å skrive hjem om, med mindre man ønsket seg sympati. Det jeg antar tok sikte på å være en chilli con carne, var kald, risen var derimot varm så ønsket man et lunkent alternativ kunne man jo blande selv. Salatdisken var derimot en suksess. Frokosten på lørdag var helt akseptabel selv om jeg personlig savner bacon på en hotellfrokost. Kveldsmaten var muligens et kvart hakk verre enn kvelden før, en noe udefinerbar gryterett var noe varmere enn gårsdagens chilli, men ikke mye. Salatdisken var ribba og påfyll ser ut til å være vanskelig på Park hotell. Frokosten søndag bar også preg av det. På grunn av Corona er både kveldsmat og frokost delt inn i puljer. Velger du en av de senere puljene må du altså finne deg i at de har gått tomme for det meste, helt til nok folk har mast lenge nok, for da kommer det jammen i meg, om enn noe motvillig, mer på buffeten. Pulje-regimet hadde heller ingen effekt da folk kom i hauger og sto i kø til den store gullmedalje. Ikke særlig smittevernvennlig kanskje.

Utsjekk var et kaos av dimensjoner. Mulig det ikke er mange som betaler med bonuspoeng, men jeg har sjeldent opplevd at resepsjonisten løper etter meg, etter at barregningen er gjort opp og hun har bekreftet at alt ser bra ut, for å kreve betaling for et rom som allerede er betalt med bonuspoeng. Vi var langt fra de eneste som opplevde krøll ved utsjekk. En dame i køen før meg, ble også avkrevd penger for et rom som allerede var oppgjort.

Jeg er villig til å tilgi både kald chilli, loslitte rom og manglende påfyll av buffeter dersom personalet veier opp for det gjennom å være serviceinnstilt, hyggelige, imøtekommende og klar over at ikke alt er på stell. Det var dessverre ikke tilfellet her. Så er du at typen som ikke er så nøye på hva du spiser så lenge det ser ut som mat, ikke bryr deg om at ting er litt loslitt, ikke forventer at superior er bedre enn normal standard ellers, ikke har behov for serviceinnstilt betjening eller problemfri utsjekking, kan du helt klart booke deg en helg eller tre på Halden Park. En ting skal de derimot ha skikkelig ros for, renhold og renholdspersonalet. Rommet og badet var plettfritt og luktet rent og godt. Renholderne var også de som var absolutt blidest og mest imøtekommende, kudos til dere.

2  Takk, llsandell

Kjäre gjest,

Det er ikke slik vi jobber for at det skal være, jeg beklager dette.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var helt greit, men badet var begredelig. Ikke noen plass å sette fra seg toalettsaker, så jeg tok hånden oppå lyskassen for å sjekke om det var varmt der, eventuelt mulig å sette ting der. Og der hadde det ikke vært vasket på en stund. Sjekket da også oppå skinnen for skyvedør i dusjen, der det er naturlig å henge opp et vått badehåndkle. Like skittent der. Men frokosten var bra, og smittevern godt ivaretatt. Og hyggelig betjening.

1  Takk, Vivpriw

Kjäre gjest,

Takk for en direkte og konkret tilbakemelding. Så koselig å få en så fin tilbakemelding
av frokosten og våre kollegaer!

Jeg beklager at deres rom ikke hadde den standarden på renhold som det skal väre,
jeg er veldig takknemlig for din detaljerte beskrivelse, dette er gull verd for oss i våre
forbedringer av rutiner slik at vi kan levere enda bedre opplevelser til våre gjester i framtiden.