Sindre Lund Tufte
Bar/lounge
23.6 km fra Fredriksten Hotell
Se flere hoteller i Halden
Anmeldt 13. september 2018

Den tidligere kasernen er meget smakfullt renovert. Hotellet har en økologisk profil som var meget bra gjennomført.
Vårt følge spiste andecomfy med en sjokolade dessert. Maten var meget god. God og personlig service.
Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Vi var innom Halden for å delta på «Allsang på grensen», og mente det ville være praktisk å bo i nærheten av festningen. Da vi parkerte bilen ovenfor hotellet trodde vi at vi hadde kjørt feil. Bygget foran oss så ut som et nedlagt sanatorium.... Vi tok med oss koffertene, gikk på nedsiden og inn i lobbyen. Wow!!! Hva skjedde nå?? Er dette samme bygg?? Det viser seg at bygget var militærkasserne frem til 2008, og at det ble bygd om til hotell noen år etter det.

Dette er et utrolig stilig innredet hotell, med fantastiske material- og fargevalg, smakfulle møbler og interiørdetaljer, koselige rom, fantastiske senger og i tillegg en nydelig frokost. Hotellet ligger ca. 10 minutters gåtur fra festningen, og det går fin sti ned til Halden sentrum. Spaserturen ned tar ca. 15 minutter. Dette var en skikkelig opptur :-)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 66daga
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Flotte omgivelser, hyggelig og serviceinnstilt betjening. Veldig god og sunn frokost👍 Resepsjonsbetjeningen viste en høy og vennlig serviceinnstilling. Rommene var rene og tiltalende. Hyggelig uteområde.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Steven A
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi booket 2 rom i forbindelse med sommerens store happening for familiens yngste, konsert med Marcus og Martinus. Vi fikk 2 fine rom i 2. etasje med en flott utsikt utover Halden og fjorden. Hotellet hadde perfekt beliggenhet til at dattern og fattern kunne rusle bort på konsert mens muttern og bruttern tok det rolig på hotellet. Muttern hadde lyst til å sette seg ut i hagen med en god bok og bruttern ville helst sitte på rommet og streame til Apple-TV`n. Hagen kunne absolutt hatt noen solstoler og det hadde vært greit om Apple-TV`n hadde virket. Men jeg tror muttern og bruttern hadde det fint på rommet likevel. Alle var enige om at sengene var gode og at frokosten smakte godt. Takk for oss, vi kommer tilbake om anledningen byr seg.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 843janpetterh
Anmeldt 30. juni 2018

Diskriminerende og usympatisk hotellsjef. Vi ble nektet rommet jeg hadde bestilt på nettet. Og *eneste* rommet vi ble tilbudt istedenfor var helt ubrukelig for meg. Dette førte til at vi, midt på natta, måtte reise hjem.

Dato for oppholdet: juni 2018
5  Takk, LunaL356