TripadvisorUSD 215
eDreamsUSD 216
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Superfint rom, nydelig utsikt, trivelige ansatte, spaseravstand til Halden sentrum (selv om litt bratt) og helt OK frokost. Stille og rolig. Vi anbefaler hotellet! …………………………………….. (mange prikker fordi anmeldelsen må være minst 200 tegn - usmart)

Takk, Kvalseth
Anmeldt 14. august 2020

Ankom tidlig på dagen for å få mest mulig ut av besøket på festningen som ligger i kort gangavstand fra hotelllet.
Hyggelig betjening i rene og trivelige rom.
Nydelig utsikt. håper hotellett satser på en omfattende uteservering etterhvert for å bedre dra nytte av uteplassen i dag.
Enkel og grei hotellresturant, men lever ikke opp til sitt fulle potensial slik den er i dag.
Har escaperoom som aktivitetstilbud til grupper.
Godt med parkeringsplasser.
Kort vei til golfbane ved festningen.
Resepsjonen fungerer som bar på kvelden.

1  Takk, roar r
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi lå over en natt. På sykkeltur i området og kom sent på ettermiddagen på hotellet, slitne etter en lang dags tråkking. Spiste middag på hotellet om kvelden. Ikke stor meny, men det de hadde var veltilaget og godt. Flott utsikt over Halden, gode senger og stille og rolig . Frokosten var overdådig og rikholdig . Kan anbefale dette hotellet.

2  Takk, A2S6E
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Impulstur til Østfold med overnatting på hotell ledet oss til Fredriksten hotell. Vi hadde gått gjennom forskjellige hotell i Østfold og er nå i ettertid sikre på at vi valgte riktig med Fredriksten. Vi hadde reservert et Twin room i en stille del av hotellet og det var akkurat det vi fikk. Hyggelig dame i resepsjonen og etter å ha testa rommet gikk vi ned for å sjekke menyen på hotellets restaurant. Vanligvis går vi for å prøve et av byens spisesteder, men vi var sultne og ikke i humør til å dra på leiting. Riktig valg. Det ble laks til middag for meg og husets burger for min partner. Alt klaffa med begges retter. Absolutt verdt pengene. Utrolig hyggelig personale også i restauranten.

Etter en liten tur opp til festningen (et faktisk steinkast unna) gikk vi på rommet for kvelden og kunne konstatere at sengene var gode. Er det billige jysk-rammesenger med gode Jensen-madrasser?? Lurt!

Vi sov ganske greit gjennom natten og ble veldig fornøyd med frokosten. Her har de presentert lokale produsenter av blant annet spekemat, og tilbyr eggerøre, bacon, laks, brød, rundstykker, müsli, juice...ja, det du ønsker deg egentlig. Også her mange gode smaker og hyggelig stemning.

Ett minutt på tolv sto vi klare til å sjekke ut og for fjerde gang møtte vi på hyggelige og imøtekommende ansatte. Det er et triks i seg selv, å være hyggelig mot gjester og kunder uten at det virker som noe man må skru på.

Jeg håper absolutt vi kommer tilbake. Vi er sære på hver vår måte begge to og her fant vi ingenting å klage på. Skulle det være noe så knaka døra på badet littegrann. Men seriøst...da prøver du virkelig å finne noe å klage på.

Det var ikke umiddelbart lett å se skilt som viste hvor inngang/resepsjon var. Dette kunne man kanskje ha fikset. Kanskje.

1  Takk, monsebakken
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Er fint hotell med rene og pene rom, gode senger og veldig bra service. Vi hadde en suite, med sovesofa om man trenger en ekstra soveplass ( feks med barn )
Maten i restauranten var også veldig god og de satser på økologisk og kortreist mat. Dette var en fint pluss. Kam anbefales :-)

Takk, dortef766