“Intim cafe i herskapelige omgivelser”

Herregardskaféen - Rod Herregard
Vurdert som nr. 19 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 12. november 2018

En liten, hyggelig cafe med flott betjening. Konsertarangementene deres er svært vellykket. Maten er grei.

1  Takk, Vivan R

Anmeldt 18. august 2018

Vi ble positivt overrasket over at kafeen fortsatt var oppe for den er kun oppe om sommeren, og vi så plakat at sesongen var over helgen før vi besøkte stedet. Vi kunne velge mellom en varm rett og kaker og vafler og is i matveien. Jeg ville gjerne ha sett baguetter eller wraps eller lignende, men det er jo mulig at de hadde mer begrenset utvalg siden det var "etter sesongen". Men suksessterten var veldig saftig og god. Interiøret var veldig pent, og det var duk, roser og levende lys på alle bord, så det var en veldig koselig atmosfære.Vi besøkte stedet etter omvisning på herregården og før omvisning i hagen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 9. april 2018

En veldig trivelig kafe som ligger litt utenfor Halden sentrum. Men ikke noe problem å gå dit. Veldig barnvennelig og mye historie her. Og ikke minst god kaffe:)

Dato for besøk: mai 2017
Takk, herbjörn f
Anmeldt 12. august 2017

Et lunt og hyggelig sted å innta en varm kopp kaffe med nystekt vaffel eller annet godt etter en tur i Rødsparken. Takk til den søte betjening og vi kommer sikkert tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Sissel R
Anmeldt 28. juli 2016

Grei nok for å ta en kaffekopp og noe å bite i. Synes prisnivået er noe høyt. Koselige lokaler i historiske omgivelser.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Aud A

Reisende som så på Herregardskaféen - Rod Herregard, så også på

Har du vært i Herregardskaféen - Rod Herregard? Del dine erfaringer!