“Vår favoritt”
Anmeldelse av Rekekaféen

Rekekaféen
Vurdert som nr. 6 av 41 Restauranter i Halden
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Det nærmeste du kommer sydenstemning i Halden. På solsiden av havna. Stemningsfullt og ekte på bryggekanten. Nydelig mat. Vår favoritt på sydsiden.

Takk, Mselfy

Anmeldt 23. juli 2021

Skalldyrfatet anbefales på det sterkeste. Mye mat og god kvalitet. God sangria. Og dessertene er hjemmelagde og himmelske! Hyggelig sted! Vi reserverer bord og kommer tilbake ved senere anledning. Gleder oss allerede!

Takk, 587heger
Anmeldt 31. mai 2020

Restauranten ligger nydelig til ved vannkanten, og det ligger en fiskeskøyte fortøyd på usiden som gjør settingen perfekt! Vi ble servert av en veldig hyggelig eldre mann (eier?) som løftet måltiden med god lokalkunnskap, kunnskap om råvarer, gode anbefalinger og morsomme historier. Maten var helt nydelig! Vi spiste skalldyrfat som hadde rikelig med nydelige ferske skalldyr. Vi valgte sjøkreps istedet for hummer, noe vi er veldig glade for. Det var mange av dem og de smakte helt fantastisk! Stedet anbefales på det varmeste! Vi komme garantert tilbake

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Malla23
Anmeldt 27. juni 2019 via mobile enheter

Så ett flott bilde ab en skalldyrtallerken på FB i går, og med solen på himmelen og på vei hjem fra jobb, ble dette en superkoselig løsning på dagens middag.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, hobbykokken
Anmeldt 23. juni 2019

Kjempegod mat,hyggelig betjening i fine omgivelser. Tar gjerne turen dit igjen.her får du mye mat for pengene

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Ls49370

Reisende som så på Rekekaféen, så også på

Har du vært i Rekekaféen? Del dine erfaringer!