“Juletallerken”

Kjøkken: Amerikansk, Sjømat, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018

Den klassiske juletalerken som de fleste restauranter har på menyen ble valget ved et besøk. Litt lang leveringstid for en noe dvask opplevelse. Ribbe med svor som en tyggegummi. Ribben var fet og ikke stekt tilstrekkelig lenge for den beste smak.En medisterkake. En pløse med seigt skinn med en saus som ikke var terningkast seks. Lite surkål. Og hvor var tyttebærsyltetøy som vel nesten er obligatorisk. To svisker med en bitte liten eple bit var med. Til dessert riskrem den ris som var kokt i stykker med kirsebær og mandler. Dette var ikke noen stor opplevelse sorry.

Takk, Tore T

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelige og serviceinnstilte ansatte. God mat og greie priser. Dyktig bartender med godt utvalg innen vin, brennvin og drinker.

Takk, 89idag
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Har nå hatt 2 besøk i sommer på Brygga og begge ganger har vi fått veldig god mat !
Både forretter , kjøtt og sjømat er testet og alt smakte fortreffelig .
Behagelig og god service fra oppmerksomme servitører . Variert og god meny, med gode viner på kartet .
Book bord, sett deg rett ved vannet og nyt .
Brygga er blitt et veldig godt alternativ på restaurantfronten i Halden
Anbefales !

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Bardouini
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Pastaen var for al dente for min smak, lite smak og rart med cognac og fløtesaus. Gino til dessert var kvalmende, anbefales ikke med varm hvit sjokolade..

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 836annhelenm
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet på Brygga mat og Vinhus og her er det deilig å både sitte inne og ute :-)
Vi var en stor gruppe som testet ut mange forskjellige retter , fra små forretter til hovedretter med kveite og biff . Alt var knallgodt og vi fikk gode viner til normale priser .
Veldig hyggelig kveld på Brygga i Halden

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bardouini

Reisende som så på Brygga Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Brygga Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!