“Fantastisk god biff!”

Kjøkken: Amerikansk, Sjømat, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020

Koselig lokale der en kan sitte både ut og inne med fin utsikt utover havna. En av de beste biffmiddagene vi har hatt. Rask og god service!

1  Takk, 794marieo

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Besøkte dette stedet 3./8-19 det var et sted med god mat og drikke og et sted hvor man kunne sitte utover kvelden med noe godt i glasset å se utover havnen i Halden.Bord bør bestilles på forhånd

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, ronnst
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Dårlig mat, spesielt fiskegryta. Burgerne var heller ikke noe særlig, og vi fikk regning på nesten 900 mer enn vi spiste for. Det viste seg at den tilhørte andre, men ingen beklagelse. Det var heller ingen som spurte om maten smakte, selv ikke når fiskegryta ble stående nesten urørt. Vi kommer nok ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Mari-Ann N
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Utmerket service og fantastisk god mat. Bestilte 5 retters med vinpakke. Spennende retter og vinene passet godt til de forskjellige rettene.
Anbefaler restauranten på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, GeirS137
Anmeldt 16. juli 2019

Anbefaler ikke skalldyrtallerk. Fryste varer? Reker med rogn i juli? Indrefileten var bra. Den kan anbefales. Fint pyntet og dandert. Litt lite intteressert betjening.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Voksendamevestfra

Reisende som så på Brygga Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Brygga Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!