“God mat!”

Kjøkken: Amerikansk, Sjømat, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020

Fin sommerkveld med familien, på Brygga Mat og Vinhus. Hadde ikke bestilt, så fikk bord inne. Helt ok, det. Det var god trafikk, og god stemning.

Menyen er relativt liten, men godt sammensatt. Bra!

Fish and Chips'en var en god opplevelse. Sprø, men saftig fisk, god remulade og en grei mengde sprø og gode frites. Nam!

Datterens burger var saftig, fint stekt med rosa kjerne, og ellers greit anrettet. God var den også!

De andres mat smakte jeg naturligvis ikke på, men de var fornøyde.

Det eneste å bemerke var at personalet hadde litt mye å gjøre, så det tok litt vel mye tid å få maten.

Anbefales!

1  Takk, janbM4455CY

Anmeldt 19. juli 2020

Koselig lokale der en kan sitte både ut og inne med fin utsikt utover havna. En av de beste biffmiddagene vi har hatt. Rask og god service!

1  Takk, 794marieo
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Besøkte dette stedet 3./8-19 det var et sted med god mat og drikke og et sted hvor man kunne sitte utover kvelden med noe godt i glasset å se utover havnen i Halden.Bord bør bestilles på forhånd

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, ronnst
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Dårlig mat, spesielt fiskegryta. Burgerne var heller ikke noe særlig, og vi fikk regning på nesten 900 mer enn vi spiste for. Det viste seg at den tilhørte andre, men ingen beklagelse. Det var heller ingen som spurte om maten smakte, selv ikke når fiskegryta ble stående nesten urørt. Vi kommer nok ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Mari-Ann N
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Utmerket service og fantastisk god mat. Bestilte 5 retters med vinpakke. Spennende retter og vinene passet godt til de forskjellige rettene.
Anbefaler restauranten på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, GeirS137

Reisende som så på Brygga Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Brygga Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!