“Hyggelig sted med sentral beliggenhet! ”
Anmeldelse av Bryggerhuset Syd

Bryggerhuset Syd
Vurdert som nr. 11 av 41 Restauranter i Halden
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her mange ganger, uten å skrive anmeldelse. Jeg bestiller for det meste rekesalat, den er veldig god. God vin og god latte. Jeg anbefaler på det varmeste karamell roibos latte. Fantastisk god!!

Takk, charskristinef

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Lunsjen er grei samme gjelder kaffen. Lokalene er koselige og bra beliggenhet. Hyggelige personale som gjør stedet får bedre karakter.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger nå og alltid gode lunsjer .
God hjemmelaget mat og veldig hyggelig service .
Koselig inne og deilig ute .
Perfekt lunsjsted i Halden

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bardouini
Anmeldt 9. juni 2018

Kyllingsalat med kremert kylling, er ikke bra å servere. Dessverre.
Kaffen (Cortado) var veldig god. Hyggelig betjening, men det oppveier ikke maten....

Dato for besøk: april 2018
Takk, ellenmstensrud
Anmeldt 29. mai 2018

God salat til dagens aviser, eller en kake med en kopp kaffe. Et bra hyggelig sted som ligger ved torget i Halden. Det er kort vei til brygga og havet. Servering ute og inne med hyggelig rask betjening.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Tore T

Reisende som så på Bryggerhuset Syd, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Bryggerhuset Syd? Del dine erfaringer!