“Julevisitt”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 27. desember 2018

En meget hyggelig betjening som gjorde sitt ytterste. Mat var det nok av og den var dessuten meget velsmakende. Atmosfæren var god og det så ut til at det var mange som satte stor pris på restauranten da denne var full hele tiden jeg var der.

Takk, Magne J

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her mange ganger, uten å skrive anmeldelse. Jeg bestiller for det meste rekesalat, den er veldig god. God vin og god latte. Jeg anbefaler på det varmeste karamell roibos latte. Fantastisk god!!

Takk, charskristinef
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Lunsjen er grei samme gjelder kaffen. Lokalene er koselige og bra beliggenhet. Hyggelige personale som gjør stedet får bedre karakter.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger nå og alltid gode lunsjer .
God hjemmelaget mat og veldig hyggelig service .
Koselig inne og deilig ute .
Perfekt lunsjsted i Halden

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bardouini
Anmeldt 9. juni 2018

Kyllingsalat med kremert kylling, er ikke bra å servere. Dessverre.
Kaffen (Cortado) var veldig god. Hyggelig betjening, men det oppveier ikke maten....

Dato for besøk: april 2018
Takk, ellenmstensrud

Reisende som så på Bryggerhuset Syd, så også på

Halden, Halden kommune

Har du vært i Bryggerhuset Syd? Del dine erfaringer!