Fin opplevelse for store og små. Anbefales!

Vi var 2 voksne og 2 barn på 5 og 7år. Fine løyper for store og små. Det er griller der man kan... les mer

Anmeldt 19. mai 2024
stescheen
Vestby, Norge
Helt topp!

En fantastisk park som ga oss en helt super dag for både små og store. Mange ulike løyper, fine... les mer

Anmeldt 14. juli 2023
Ida N
Oslo, Norge

Anmeldt 26. oktober 2018

Jeg har vært her med barnebarn og de elsker stedet. Her finner man klatreløyper i mange vanskelighetsgrader og det er noe for alle aldre. De har vært flinke til å utnytte skogen her til spennende løypetraséer.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, jechstra
Anmeldt 23. oktober 2018

Fint opparbeidet sted med aktivitet og utfordringer. Drevet av flinke og vennlige medarbeidere. Anbefales for store og små. Eneste som var av negativt var trampoline systemet. Det var skuffende lite og strikkene var ikke sikre for noe særlig vekt. Små barn går nok men ikke for ungdom.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 241erikw
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi er to voksne og 3 barn: 9, 14 og 14 år. Vi var der i 2017 og ville tilbake i år å. Var der i dag. Veldig fine løyper som passer alle sammen og hyggelig og hjelpsomme personell. Anbefales 👍

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, fab19722017
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Fin klatrepark med mange aktiviteter for både store og små. Klatreløyper, segway, zipline osv.
Løyper i ulike farger, så man finner noe som passer for alle nivåer.
Hyggelige og hjelpsomme ansatte.
Fin beliggenhet i Berg Østfold.
Like fint på bakken som i lufta.
Muligheter for grilling.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, 870Linda
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe stor park med mange fantastiske løyper og aktiviteter som passer både store og små. Informasjon i starten kunne vært bedre, mindre teori og mer praktisk siden det er småbarn og de kan ikke få med seg alt, men ellers fantastisk opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, 86jonasberg