Gode opplevelser og utfordringer til alle!

Fantastisk sted som gir gode opplevelser og utfordringer til alle aldre! Rent og ryddig, hyggelig... les mer

Anmeldt 1 uke siden
KjerstiA49
Fin opplevelse for store og små. Anbefales!

Vi var 2 voksne og 2 barn på 5 og 7år. Fine løyper for store og små. Det er griller der man kan... les mer

Anmeldt 19. mai 2024
stescheen
Vestby, Norge

Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Dette er en flott klatrepark! Mange løyper av forskjellig vanskelighetsgrad. Lange zip-liner til slutt er supert. Her er det fint å ta med barn. Fra skolealder kan de være med på noen riktig spenstige løyper. Bålplasser og segwaykjøring er andre morsomme aktiviteter. Vi kommer igjen!

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, HCMy
Anmeldt 13. oktober 2019

Klatrepark med noe for den som tåler store høyder, og den som vil klatre mere forsiktig. Sikringen er god, men god balanse må en ha her. Flere morsomme løyper, med ulik vanskelighet.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Tore T
Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Vi var der med familien en søndag i august. Fantastisk klatrepark med mange ulike løyper og nivåer. Hyggelig og hjelpsom betjening og god skilting. Flott med sittegrupper og varme griller til bruk for medbrakt mat. Det eneste negative var at de stengte for tidlig. Kunne vært åpent til kl seks på en søndag. Anbefales og jeg kommer gjerne igjen!

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Catarina S
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

En klatrepark som passer til de fleste aldre. Kort vei fra Halden. Du kan bestille seler og utstyr på hjemmesiden så ligger alt klart ved ankomst

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Flemming H
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Kjempegøy mer alle aldre 👍 Her er det mulig å utfolde seg både i trærne og på bakken - ungene koset seg hele kvelden og vi fikk masse ekstraservice 💪🏼 Tusen takk for at vi fikk komme og at dere åpnet bare for oss ! Anbefales på det sterkeste , flere voksne bør teste , dette er super trening og ikke så skremmende selv om en har litt høydeskrekk 👍

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, 766jannicker