“Perfect”

God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Alt er bra her.
Alt fra mat, betjening, service og beliggenhet. Vi var fire kolleger som tok turen hit for en middag. Vi hadde alle forskjellige retter og alle var fornøyde.
Vi kommer tilbake.

1  Takk, larsjeriksen

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Flott sted og nydelig mat Hyggelig folk, flotte lokaler og perfekt beliggenhet Bør prøves

Dato for besøk: juli 2018
Takk, gron2018
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Helt fantstisk italiensk pizza, men bør ha et større utvalg av vin og øl. Husets vin som er den eneste vinen på menyen er ikke bra nok.

Dato for besøk: august 2018
Takk, j0nasse
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat/pizza , beste pizzaen siden vår Europatur til Italia anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: august 2018
Takk, thomaswI1101KF
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Fantastiske god mat til gode priser! Pizza og pasta hovedsaklig, med mer. Mulighet til å kjøpe alkoholiserte drikker, samt alkoholfrie. Store opsjoner mat til liten pris.

Har nylig byttet eiere, så om standarden er den samme i dag kan ikke jeg bekrefte/ avkrefte.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Linn T

Reisende som så på Trattoria da ernesto, så også på

Har du vært i Trattoria da ernesto? Del dine erfaringer!