“Nye drivere - det merkes”
Anmeldelse av Trattoria da ernesto

Trattoria da ernesto
Vurdert som nr. 3 av 41 Restauranter i Halden
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Kvaliteten på maten er dessverre blitt markant dårligere fra tidligere eier overlot driften til et familiemedlem. Språkproblemer er en ting, men mat må man kunne lage uansett språk. Ta det ikke for gitt at alle italienere kan lage mat.
Pizzaen var svidd og smakte som papp. Pastaen var underkokt, dvs det var som å spise tørrvarer rett fra posen med ferdig kyllingbiter a la salatkyllingen fra Prior. Tørr, med andre ord. Dyrt og liten meny.
Nix, aldri mer.

4  Takk, HaldenNelle

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Alt er bra her.
Alt fra mat, betjening, service og beliggenhet. Vi var fire kolleger som tok turen hit for en middag. Vi hadde alle forskjellige retter og alle var fornøyde.
Vi kommer tilbake.

1  Takk, larsjeriksen
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Flott sted og nydelig mat Hyggelig folk, flotte lokaler og perfekt beliggenhet Bør prøves

Dato for besøk: juli 2018
Takk, gron2018
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Helt fantstisk italiensk pizza, men bør ha et større utvalg av vin og øl. Husets vin som er den eneste vinen på menyen er ikke bra nok.

Dato for besøk: august 2018
Takk, j0nasse
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat/pizza , beste pizzaen siden vår Europatur til Italia anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: august 2018
Takk, thomaswI1101KF

Reisende som så på Trattoria da ernesto, så også på

Har du vært i Trattoria da ernesto? Del dine erfaringer!