“I en liten by tror du kanskje”
Anmeldelse av Trattoria da ernesto

Trattoria da ernesto
Vurdert som nr. 3 av 41 Restauranter i Halden
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

I en liten by tror du kanskje ikke du skal få fantastisk, italiensk mat - men det fikk vi. Alt var så godt, vi koste oss, sterk anbefaling fra oss!

Takk, Travel61774115465
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Grazie

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Herlig lunsj: calsone, frutto di mare og risotto - strålende mat og hyggelig betjening. Supert anbefales

Takk, Tore Lennart L
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk

Anmeldt 20. juni 2020

Hyggelig utsikt over havna fra terrassen. Vi spiste pizza og pasta, og det var helt greitt. Så spurte vi etter dessertmenyen, og så skjedde det underlige at det ikke skjedde noe mer. Etter en lang stund og en lett purring kom det en ung dame og sa at vi kommer straks. Så kom det en ung gutt og prøvde å gi oss en pizza. Etter en stund til klarte vi med litt vanskelighet lov til å betale for det vi hadde spist. Selsomt.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, oddegils
Anmeldt 28. april 2020

Forventer ikke å få servert kalde umodne tomater og direkte møkkete salat på en restaurant

Bordet var møkkete, de ansatte var mest opptatt av seg selv

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 841kaia
Anmeldt 17. november 2019

Dette er ikke det samme spisestedet som har fått alle stjernene! Nye eiere har på under 2 år ødelagt maten, og det som var byens beste spisested er nå direkte dårlig.

Dato for besøk: november 2019
9  Takk, Ronny L

Reisende som så på Trattoria da ernesto, så også på

Har du vært i Trattoria da ernesto? Del dine erfaringer!