“Pizza middag”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020

Vi kom hit uten å ha bestilt bord. Fikk et bord med en gang. Betjeningen var hyggelig og maten kom fort. Veldig god mat. Strålende fornøyd.

1  Takk, henbre55
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var ute og spiste en fredag i juli. Overrasket over at kjøkkenet stengte kl 21 ble det bare pizza på oss denne kvelden.
Pizza var meget god, alle 4 bestilte ulike pizzaer, og alle var fornøyd.
God service av de ansatte.
Litt minus at det er fylt opp med tomme pizzaesker på disken.

Takk, 2512henning
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 13 personer, så av den grunn ringte vi og bestilte bord. Spurte om det var ledig bord til kl 19, men de sa det ikke var ledig før kl 1930. Da vi kom 10 minutter før bestillingen sa de at bordet snart var klart. Vi gikk en tur, men da vi kom tilbake kl 1930 sa de at bordet tidligst var klart kl 20, men at de ikke kunne love bord.

1  Takk, GPGjefsen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord for å sikre god start på bursdagsfeiring og det var bra, restauranten var full og altfor ansatte få på jobb! Alt tok tid og gikk veldig sakte, når det ble servert cola var det på plastflasker fra «butikken». All maten kom samtidig, 3 stykk pasta som smakte godt men ikke topp, virket som en ferdig rett som var varmet opp, kunne ha smakt mer. Siste rett var salat med dagens fangst av skalldyr med hjemmelaget yoghurt dressing og foccacia men det var bare på menyen! Ingen ting stemte, det kom tørre brødskalker som var ristet , fet remulade og salaten var «avskjær» på kjøkkenet! fra tomater, tykke skiver med gulrøtter osv! Ikke spisenes.
Med bare sommervikarer uten forankring i restaurant bransjen kan vi ikke anbefale dette stedet utover at du må ha «et hav av tid», drikke øl og spise pizza da er det Ok.

1  Takk, monad430
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Dear guest,
We are sorry about your review. In the last 3 years we have received a lot of compliments regard our salad and our homemade food.
As usual we serve drinks in glass bottles but last week our two dealers have finished this product, so we are obliged to serve Plastic bottles until we'll receive once again the glass product.
Regarding your complain, we have provided to satisfy all your requests. We asked you and your family different times if everything was ok after your complain and you said that everything was great. We can't agree with you about your review. Othervise we'll try to give all our customers more and more care every day by improving our service.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

I en liten by tror du kanskje ikke du skal få fantastisk, italiensk mat - men det fikk vi. Alt var så godt, vi koste oss, sterk anbefaling fra oss!

Takk, Travel61774115465
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Grazie

Reisende som så på Trattoria da ernesto, så også på

Har du vært i Trattoria da ernesto? Del dine erfaringer!