“God service, men litt smakløs mat”
Anmeldelse av Trattoria da Ernesto

Trattoria da Ernesto
Vurdert som nr. 3 av 41 Restauranter i Halden
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Valgte denne restauranten fordi den hadde fått gode tilbakemeldinger og ligger i skrivende stund på andreplass i Halden. Begge ville ha Italiensk, så valget var enkelt.

Servicen var god og vi fikk mat og drikke raskt. Dessverre så var maten noe smakløs. For min del måtte jeg krydre pizzaen med salt, pepper og chiliolje for å få den bedre. Dette var litt synd.

Takk, hermboy
Elena M, Proprietario på Trattoria da Ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Det er synd å høre at du ble ikke fornøyd med pizza, men det vi lager er ekte italiesk pizza og det er sånn det skal være

Anmeldt 22. november 2020

Flotte lokaler i byens hjerte. Gode italienske retter ( men de som drev tidligere leverte mat som var bittelitt bedre ) Beste desserten i byen, som anbefales. Tiramisu :) Flott at det ble litt mer å velge på når det gjelder desserter. Italiensk restaurant burde kanskje enda hatt flere typiske italienske desserter å tilby. Hyggelig personalet, som ser deg og følger opp så fort du gjør et lite tegn :)

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Haldenpatriot
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da Ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2020

Anmeldt 27. september 2020

Vi spiste både penne, pizza og porcetta. Maten kom raskt og var veldig god, selv om kyllingen i penne-retten var litt tørr. Da vi var der, så var det folk i alle aldre der så det er tydeligvis et populært sted for lokalbefolkningen. Hyggelig og oppmerksom service.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Dårlig service . Kom 12 stk hadde bestilt mat så får vi beskjed om at vi ikke får mere servering . Anbefaler å ikke bruke denne resturantene meget dårlig

Dato for besøk: september 2020
5  Takk, martinrendal
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da Ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Vi beklager å høre dette!
Dere kom inn i restauranten allerede litt fulle og var frekke mot servitør og begynte å bråke. Mange kunder klaga fordi dere skrika. Vi fortalte dere at vi ikke kunne servere alkohol, siden det er ikke lov å servere alkohol til noen som er full, men at dere kunne spise og drikke noe annet.
Mvh Trattoria da Ernesto

Anmeldt 29. juli 2020

Vi kom hit uten å ha bestilt bord. Fikk et bord med en gang. Betjeningen var hyggelig og maten kom fort. Veldig god mat. Strålende fornøyd.

2  Takk, henbre55
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da Ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk

Reisende som så på Trattoria da Ernesto, så også på

Har du vært i Trattoria da Ernesto? Del dine erfaringer!