“Anbefales!!”

Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Flott mottakelse, kjempe service, flinke servitører og kjempegod mat! Her følte vi oss virkelig velkomne! Anbefaler denne restauranten et besøk! Vi kommer gjerne tilbake hit!

Takk, Meander63072913005

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Travel dag med mange gjester. Hyggelig betjening som gjorde så godt hun kunne. Men helt ordinær pizza. Kjedelig dessert meny.

Takk, Resepsjonisten
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, hyggelig betjening. Valgte å bestille en secondi som er hovedrett med kjøtt. For
vel over 300kr så hadde jeg forventet mer enn 2 tynne svine skiver 100g kjøtt…
Pizza var god

Takk, Chasmine P
Elena M, Proprietario på Trattoria da Ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei, det er synd å høre at du ble ikke fornøyd, alle rettene våres er veldig mettende, vi har aldri fått noen klager på porsjonene våres og de fleste klarer ikke en gang å spise opp den porsjonen
Mvh Trattoria da Ernesto

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Valgte denne restauranten fordi den hadde fått gode tilbakemeldinger og ligger i skrivende stund på andreplass i Halden. Begge ville ha Italiensk, så valget var enkelt.

Servicen var god og vi fikk mat og drikke raskt. Dessverre så var maten noe smakløs. For min del måtte jeg krydre pizzaen med salt, pepper og chiliolje for å få den bedre. Dette var litt synd.

Takk, hermboy

Det er synd å høre at du ble ikke fornøyd med pizza, men det vi lager er ekte italiesk pizza og det er sånn det skal være

Anmeldt 22. november 2020

Flotte lokaler i byens hjerte. Gode italienske retter ( men de som drev tidligere leverte mat som var bittelitt bedre ) Beste desserten i byen, som anbefales. Tiramisu :) Flott at det ble litt mer å velge på når det gjelder desserter. Italiensk restaurant burde kanskje enda hatt flere typiske italienske desserter å tilby. Hyggelig personalet, som ser deg og følger opp så fort du gjør et lite tegn :)

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Haldenpatriot
fabiocC3133YQ, Proprietario på Trattoria da Ernesto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2020

Reisende som så på Trattoria da Ernesto, så også på

Har du vært i Trattoria da Ernesto? Del dine erfaringer!