“Nydelig hotell - men 👎 mat”
Anmeldelse av Hotel Alexandra

Hotel Alexandra
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Loen
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell - men middag til mange, det kan de ikke. Fikk en fullstendig overstekt kveite. Ikke tro at det hjelper å si fra. Servitøren svarte bare at det måtte hun si fra om på kjøkkenet. Ikke tilbud om å få ny, å bytte til kjøtt eller få lov å forsyne meg fra barnebuffet. Ingenting.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, InaMitt

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gode intensjoner om fast meny, men maten svarte ikke til forventningene, men til veikrostandard. Service, spa og det meste andre var svært bra. Hotell: 4 * Mat: 1 *

Takk, hedvign2020
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flott high-end hotell som byr på det meste. Fint utgangspunkt for aktiviteter utenfor hotellet. Har et fint bassengområde, med boblebad både innen- og utendørs! spaavdeling som har en rikholdig meny. Hyggelig betjening, ikke alle snakker norsk. Fin atmosfære! God mat!

Takk, 879sveinf
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte rom på Loen Alexandra, med middag i restauranten.
Maten i restauranten var av en kvalitet så dårlig at jeg knapt nok har sett maken.
Trist at man på et slikt sted skal få servert så dårlig mat.
Retter min takk til resepsjonen som ga oss et rom med terasse, slik at vi kunne tilbringe kvelden ute.
Takk også til den svenske bartenderen, som ikke bare var hyggelig, men også serverte de beste drinker, og kom med gode forslag på vin.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Testteam_no
Anmeldt 21. august 2019

Middagsbuffen var slik du forventer på et vanlig hotell. Synes ikke dette hever seg i forhold til en gjennomsniitsvurdering. Hotellet var en opptur - middagen en nedtur. Når du itillegg må vente ganske lenge på å få bestilt drikke, er totalen negativ.

Dato for besøk: august 2019
Takk, vsvidar

Reisende som så på Hotel Alexandra, så også på

Har du vært i Hotel Alexandra? Del dine erfaringer!